Madball Coysyeaaaahhalla det her vet vi ikke. Betyr bare HVIS informasjonen stemmer at han hadde sagt at det er greit til klubben sin dersom de ville selge,at han var fornøyd med de personlige betingelsene i den avtalen. Er jo CP som bestemmer dette. Er ikke noen Bosman overgang å snakke om her.
Coysyeaaaahhalla Madball nei men Alasdair Gold er jo ikke en random fyr på nettet, han er jo affiliert med klubben og skriver dette:
Coysyeaaaahhalla Jeg må ta et kurs hos Cuti på hvordan integrere twitter-innlegg skjønner jeg 😂🙈 Glem det var bare å kopiere inn link!
Kungreke Enda en overgang i dass pga inkompetanse i Tottenham med andre ord. De kunne fint signert dokumentene med overgang en dato frem i tid.
Madball Kan ikke la en fyr som tjener penger på å produsere nyheter styre frustrasjonen min til at jeg skal synes dette var helt grusomt og ekstraordinært.
Schism Kungreke Aldri påstått at vi alltid tar gode valg, men la oss ikke late som at vi er stein hakke dumme.
ManagerBill CWaddle 21 Februar skal det faen meg brenne under føttene til visse ars...nal spillere, Det bare å gle seg...💪💪💪COYS
Schism Kungreke Jeg er rimelig sikker på at vi visste hva vi risikerte med Cordoso. Burde ikke Levy få skryt for å ha kvittet seg med Lo Celso? MGW var det jo opplagt at det ikke var mye Forest kunne gjøre.
Kungreke Schism du får ikke skryt for å ha ordnet et problem du selv har skapt. Er ikke kvinnefotball dette
Coysyeaaaahhalla Sjekka supporterforumet til Arsenal i Norge. Tenkte de moret seg og kanskje til og med delte noen screenshots av hvor butthurt noen av oss (ikke meg 😉) var. Men på det forumet er det knapt aktivitet. Liten drittklubb.
ManagerBill Coysyeaaaahhalla Dei finner sikkert ikke on/off knappen på pc-en sin..Sender sikkert brevduer mellom seg😂😂
Sheik Schism Nei, han kunne vi hatt bruk for nå... Edit: 8 mål og 3 målgivende ifjor på 25 kamper. Ikke dårlig det.