Coysyeaaaahhalla Andreas rimelig spesielt å sammenligne sin privatøkonomi ned økonomien til en av verdens rikeste fotballklubber
Knut Coysyeaaaahhalla det er samme prinsipp. Klubben har et budsjett som gå opp i det lange løp slik som enhver privathusholdning, uavhengig av inntjeningsnivå. Det er ikke slik at det står en stor pengebinge et sted i N17 som gradvis fylles opp. Nå ble det jo rapportert at at ENIC også måtte skyte inn friske penger i klubben i sommer, så vi bruker allerede mer penger enn vi tjener.
Coysyeaaaahhalla Knut jo men de var jo ikke gira før haavertz ble skadet. Høres ut på enkelte her som om palace dro det ut for å få med arsenal
Knut Coysyeaaaahhalla tull, det ble rapportert om konkret interesse fra Ars* tidligere i sommer. Den tid var det liksom vi som ikke var interesserte i spilleren lenger.
Coysyeaaaahhalla Knut jeg er ikke enig. Jeg tror at hvis man har råd til 55 mill så har man råd til 60 og. Og det virka som det var snakk om såpass lite om man skal tro det man har lest eller noe av det.
Coysyeaaaahhalla Schism problemet er at det kan virke som at vi kunne fått ja fra palace noen dager tidligere hvis vi hadde gitt bittelitt mer, men noen ville skvise ut noen ekstra dråper
Knut Coysyeaaaahhalla journalister liker å fremstille det på den måten. Rage bait kalles det. Tar man et steg tilbake og tenker logisk på det så har begge klubber vært i loopen hele tiden. Det har CP som selgende part garantert sørget for.
Knut Coysyeaaaahhalla det blir det samme som å si at hvis du har råd til bolig til 5,5 mill så har du også råd til en bolig til 5,8 mill. Det stemmer ikke nødvendigvis. Det kommer helt an på hva banken sier. Alle har et budsjett / en maksgrense.
Coysyeaaaahhalla Sorry jeg tror ikke det er sånn, men vi kan være enig om å være uenige 🤗 jeg tror eieren fint kunne klart å utløse utkjøpsklausulen
John_chef Det er mye tilfeldigheter i fotball og det føles ekstra surt når man har mistet 2 storfisk man har jobbet lenge med i samme vindu. Når det er sagt så er dette egentlig helt naturlig. Arsenal får langtidsskade på Kai Havertz. Eze har bånd til Arsenal og ytret ønske om å gå dit. Når muligheten kommer så hopper han på den, og hans flørting med oss blir bare glemt. Det virker også som dem betaler rundt 68 millioner pund og gir høyere lønn. Så for CP og Eze er det en no brainer. For meg så er det i så fall helt greit. Da man kan få samme kvaliteten til halve prisen andre steder.
Coysyeaaaahhalla John_chef joda du har sikkert rett. Det er bare veldig frustrerende at dette skjer gang på gang når vi holder på i ukevis med gode spillere bare for at de signerer for andre. Men med litt tid skal jeg klare å komme meg videre 😆
Kungreke John_chef Det virker også som dem betaler rundt 68 millioner pund og gir høyere lønn. Haggling over knapper og glansbilder har kostet oss enda en gang. Men Levy er visstnok verdens beste 🙃
Knut Coysyeaaaahhalla det er også flere eksempler på at vi har kuppet andre lags overganger i siste liten. Det er en del av spillet. Om man ikke liker det så går det an å la være å lese "nyheter" og rykter og heller følge med på Tottenhamhotspur.com, så blir man ikke skuffet.
ManagerBill Knut Det er jo klart at CP velger ars..nal..forann Spurs..Når dei casher inn budet ..Spurs va dealen 30 mill no og avdrag..Da ville CP hatt mindre kontantstrømm til sitt neste storkjøp.Bare å lukke døra og opne neste..Savinho døra..eller.
Kungreke Eddie Burde vel egentlig gått inn for Lookman for lenge siden. Hvis det var åpenbart hele veien at Eze uansett ville valgt Arsenal, hvorfor kaste bort tiden?
Knut At Ars* evt har mer kontanter å rutte med enn oss er jo ikke så rart. De hadde CL-inntekter i fjor... Akkurat som vi har mer penger enn "mindre" klubber.
ManagerBill Knut Fikk ikke Spurs cash innsprøytning da,,150mill no i sommer.,ENIC gruppen gikk med cash..Men som Kungreke sei..Vekkasta tid på Enz når han va ars likevel..Tid vi ikke har...Det kommer ikke inn noen før vinduet stenger ,,ikke på storkjøp...
John_chef Kungreke tror skaden på Kai Havertz ble avgjørende. Det gjør at Arsenal trenger spiller og Eze blir nærmest garantert spilletid.
mka07 Except, it wasn’t really a hijacking at all. The Independent can now reveal that Arsenal had actually struck the principles of an agreement with Palace as early as the morning of Sunday 10 August. They managed to keep it extraordinarily quiet, as illustrated by how it was only after Wednesday evening’s sensations that multiple sources were willing to talk about it." The independent.
Kungreke Knut Hvis budsjettet er så tight burde vi kanskje se på rimeligere løsninger enn 70mill spillere fra dag 1 i stedet for å kaste bort tid på ting vi ikke har råd til? Sorry, men kjøper ikke dette. Dette er klassisk Tottenham. Vi bruker uker og måneder på ting andre klubber bruker dager på.