Cuti 😀 Coysyeaaaahhalla Og da vil jeg f ikke høre noe om at vi ikke er trege med å dra i land overganger heller for dette skjer gang på gang
Coysyeaaaahhalla Cuti bingo! Er som jeg sa lenger oppe for noen dager siden at jeg håper ikke dette drar ut pga +/- 10% fee. Men selvfølgelig gjorde det det 😵💫🤯
Coysyeaaaahhalla mka07 mulig jeg misforstår deg men sky sports bekrefter det samme. At spurs går for andre spillere ettersom han er bortimot klar for arsenal.
Cuti Coysyeaaaahhalla De fleste er nok enige med deg der. Så vil det alltid være noen som skal diskutere for å diskutere.
mka07 Coysyeaaaahhalla Jeg bare elsker de reflekterte meningene av fans kontoer på Twitter. Som deles her.
Coysyeaaaahhalla Cuti eksemplene er så mange. I tillegg til de jeg nevnte kommer jeg også på William. Var ikke han på medical hos oss a? For å signere hos Chelsea. There's only so much we can take 🤣🤬
Coysyeaaaahhalla Cuti huff også så j... Klar han var for oss. "Eze only wants Spurs" ble rapportert overalt. Og Arsenal får det i boks på en time. Denne var hard å svelge ass.
ManagerBill Coysyeaaaahhalla Det var ogso rapportert at det var gått gjennom muntlig avtale tirsdag,,,jaja slik går det når Levy skal spare seg til fant, kunne han ikke slå ibordet med 68 mill som va klausulen på Eze,,?
Coysyeaaaahhalla ManagerBill jo kan du si. Han gambler på "småpenger" og Arsenal kommer inn i siste liten så vi blir pissa på 🤬
Torsan Det er godt jeg var forberedt på dette. Blir utrolig vanskelig å få inn noen som helst hvis taktikken blir det samme i alle forhandlinger. Tror vi ender opp med en annenrangs spiller som dessverre ikke vil bidra til å løfte laget. Får sikkert et mål eller 2 men så blir det bare dumt. Og på Aspmyra pisser Glimt på Sturm.......