Synes ikke det at vi betalte så mye for Ndombele er er godt argument for at vi kan betale hva som helst for andre.
Richarlison var visstnok en Conte virkelig ville ha. Bred enighet om at prisen var for høy (selv om Everton mener det motsatte). Og i ettertid må man si at fansen hadde rett - selv om det var vanskelig å forutse alle skadene. Selv uten skadene tviler jeg på at han hadde vært verdt prisen, men ville på ingen måte vært en stor krise.
Johnson en Ange visstnok liker veldig godt. Han er ung nok til å kunne bli verdt prisen, men det vil overraske meg. Uansett betalte man vel mye for potensialet her. Og selv Cuti som er han største forsvarer mener tydeligvis ikke han er god nok til å kunne bære høyrekanten. Tvert imot skal vi 12 mnder senere helst kjøpe en som ville blitt en av våre dyreste noensinne for å utkonkurrere han. Altså for dyr, men selv jeg som tviler på at han noen gang blir veldig god skjønner at han ikke er hinsides overpriset. Spesielt ikke når man ser hva folk som Smith Rowe selges for.
Nå får Ange Solanke til hva omtrent alle anser som overpris. At han da evt ikke også får Neto synes jeg er helt greit. Hadde vi ikke kjøpt noen av de hadde det vært mer «krise».