Kungreke Alle lag gjør dette, prøver å få i gang et rykte om at City er interessert så fort vi er ved bordet for å presse opp prisen.
Kungreke Cuti Nei, det er pga. Levy, de vet hva slags mareritt det er å forhandle med fyren, tviler på City er interessert i Eze og Neto men skader ikke for selgende klubb å prøve å presse Levy, de har alt å tjene på det.
Schism Blir interessant å se hvem vi evt. ser på. Tar heller en Bakayoko eller noe slikt enn Neto. Så for meg er ikke dette et problem. Ei heller hvis vi åpner opp for Moore. Tallene går ikke opp med Solanke og Neto slik jeg ser det så.
Schism Forøvrig verdt å merke seg at Ange gjentar at han ønsker spillere som virkelig ønsker seg til Tottenham. Kan jo være noe der. Vet ikke.
Dougie Veldig skuffende at Neto ikke kommer, men 60 mill for en så skadeskutt spiller er det faktisk bare Chelsea som kan finne på å betale.
Cuti Tja, vi har vel betalt 50-60 mill for et par karer som ikke akkurat har bidratt all verden vi heller.
Dougie Er vel bare Richarlison og Johnson vi har brukt over 50 mill på som fortsatt er i troppen. Vet ikke om jeg vil kalle noen av de benkeslitere - selv om ingen av dem vel foreløpig har innfridd prislappen helt.
Cuti Dougie Tenkte først og fremst på Ndombele og Richarlison - to spillere som ikke akkurat har forsvart prislappen.