Schism men med den skadehistorikken så passer han jo perfekt for oss.😋

Neto er veldig god, men ikke verdensklasse. Og altfor skadeutsatt dessverre.

• Cuti svarte på dette.

Av spillere jeg har sett som har imponert meg mest denne sesongen, så stikker Mitoma i Brighton og Bailey i Villa seg ut for meg. De produserer godt nesten hver gang jeg ser de spille.

Bailey på en god dag virker helt ustanselig og er et godt angrep alene. Det samme kan man egentlig si om Mitoma.

Jeg har tro på Raphinha. Ikke fått til så mye siste året, men så han mye fra tiden i Leeds. Han kjenner ligaen godt og hadde kunnet gjort en kjempejobb for oss. En klar oppgradering og tror ikke prisen blir så ille til sommeren heller.

Blir interessant å se utover hvem som hever seg og hvem som faller i kvalitet.

Johnson og Kulusevski er nok her begge to neste sesong uansett, men forventer at minst en av de hever seg utover våren. For meg er det mest sannsynlig Kulusevski, men la oss si 80/20. Så er det mulig begge hever seg.

Av andre i «faresonen» Werner, Lo Celso, Sessegnon, Bissouma, Skipp og Solomon. Tror ikke Solomon blir solgt, men får se. Alle de må prestere noe - og holde seg skadefri.

Højbjerg er 99% ute.

Gil tror jeg er 90% ute.

Kan fint se at Lo Celso og/eller Bissouma går. Så blir Højbjerg og en av de erstattet av Bergvall og en til.

Fremover i banen er det soleklart at vi må ha en skikkelig klassespiller. Ving eller midtspiss er ikke så farlig, men helst ving for meg. Og helst naturlig på høyre.

Forsvaret tror jeg er ganske satt hvis ikke Emerson vil ut. Beste hadde vært om Phillips blir ansett som god nok til å ta en plass i troppen. Hvis Sessegnon ryker kan det vel være at man henter en som kan konkurrere litt med Udogie. Har Davies, men…

Får ta en dypere titt i april eller noe. Hvis Bissouma er tilbake til sitt beste eller noe slikt så vil det forandre på ting, eller hvis Solomon blir en åpenbaring osv.

Raphinha er riktig type. Men usikker på en brasilianer som fyller 28 i år 🍻

Liker Raphinha. Og han er jo faktisk høyreving som burde passe Ange. Generelt virker han til å like at høyrevinger bruker venstre og vice versa.

Om han er den jeg drømmer om er mer usikkert. Jeg klarer ikke å se at Raphinha skal bli ei verdensstjerne for oss. Kjøper vi noe yngre så finnes i det minste muligheten.

Men at han er en vi monitorerer kan jeg både forestå og like. Kulusevski på sitt beste er bedre, men hvor lenge man skal snakke om fotball som ble spilt for 2 år siden vet jeg ikke. Og selv om jeg håper Johnson motbeviser meg voldsomt utover våren så vil det overraske meg stort om Johnson noen gang vil være særlig nære Raphinha i kvalitet.

Hvis vi ender opp med å kjøpe to angripere til sommeren så må Raphinha gjerne være den ene.

Personlig håper jeg som sagt på Neto. Men tipper han blir out of our league. Så den neste Neto hadde vært flott. Hadde litt lyst på Kudus også. Blir vanskelig nå.

Men skulle Raphinha være tilgjengelig til en konkurspris så for all del. Holder nok et par år til han.

Kudus er bare å glemme. WH selger ikke han til oss i sommer hvis vi ikke går full Maguire.

Også usikker på om han ving nok. Passet fint i en tropp, men mistenker at han blir best mer sentralt. Enig i at han er en spennende type.

Neto tror jeg ingen rører før neste sommer - hvis han skulle holde seg skadefri. Ikke at jeg vet, men må tilbake ganske mange år før man finner at han spilte ganske fulle sesonger. Årets ligger an til å bli blant hans bedre til tross for at han har vært ute i over 1/3 av kampene så langt. Gir mening for Wolverhampton å holde han en sesong til også - så fremt ikke et gigabud kommer. Et gigabud på en spiller med en slike skadehistorikk kommer aldri fra oss.

Alltid noen som kommer til å bli hypet før sommeren kommer. Bare å se hvor "krise" det er å ikke få Dragusin osv. Eller at man har en ny kar som VDV som kanskje ikke ville vært synlig i starten av februar i fjor, men som ble det mot sommeren og viste seg "tilliten" verdig. Jeg ser ikke nok fotball lengre utenfor PL til å ha noe sterkt syn på hvem det kan bli/være.

Raphinha hadde vært en fin tilvekst det, men ikke en signering som gir vann i munnen akkurat. Personlig synes jeg Nico Williams fra Atletic virker spennende. Men usikker på hvor dyr han evt blir.

Kjenner ikke Nico noe særlig annet enn omdømmet, men riktig type slik sett - ei potensiell stjerne. Selv om han også mer naturlig hører hjemme på venstre.

Se der ja. Neto ❤️

Det ene overgangsvinduet har vært ikke vært stengt en uke og ryktene starter for neste. Er jo gøy da.😋

Fornuftige ord og tanker fra Lange. Liker at vi går for de store talentene.

Enig, men det betyr også at vi må våge å gå inn i en sesong med feks Phillips som fjerdevalg og Bergvall som 5-6. valg. Det har vi ikke gjort på mange mange år.

Helt klart. Det fordrer at vi kvitter oss med noe av stallfyllet som Skipp, Højbjerg osv så karer som Bergvall får noen minutter. Men det har jeg god tro på at Ange sørger for.