Mabbutt Richarlison kommer til å slite seg ut, Werner og Johnson må hjelpe han mer i førsteforsvarsjobben!
CWaddle Schism Irriterende at det er sånn, men enig i at vi må bli tøffere. I dette tilfellet Vicario. Kan ikke bruke for mange spillere til å beskytte. Til nød en som er der for å beskytte.
Schism CWaddle Helt normalt at hvis motstanderen går aktivt mot keeperen slik så får han hjelp. Selv om jeg er enig i at Vicario må håndtere det bedre selv også. Werner, Johnson eller noen andre som ikke bidrar i luftrommet uansett kan dytte bort Harrisson.
Madball Får vi løftet spillet vårt høyere i banen unngår vi alle de situasjonene i boks. Noen kommer selvfølgelig så kanskje Vicario bare må druse til neste gang. Dunke til , tviler på at Oliver da vil blåse imot ham
John_chef Vicario må se noen ligakamper på video(ja jeg sier video). Det han skal gjøre er å la motstander presse, for så å dra med seg spilleren over seg. Da blir det alltid dømt frispark. Da tydeliggjør man angrepet og dommer og VAR har ikke noe valg. Ser keepere gjøre det hele tiden
ToreG I overkant godt resultat i forhold til spillet, synes vi tidvis er ganske svake med ball. Starta fantastisk og avslutta ordinært. For mange farlige balltap, midtbanen vår blir kjempa i filler. Burde være et matchbilde for Højbjerg, men synes han har vært svak.
Mabbutt Cuti Enig, Højbjerg er ute av form, og Bentancur er fortsatt ikke i full kampform. Uansett har ikke disse to den intensiteten som Sarr og Bissouma har på sitt beste, og det var mye av nøkkelen før Ch€£$€a kampen.
Schism Højbjerg og Bentancur har vært ursvake. Jeg bør ikke kommentere Johnson, men hjelpe meg. Har bommet på flere pasninger enn han har truffet.
Eddie Vi har med andre ord steike mye å gå på i spillet vårt..må bli sykt vilt når det begynner å gli skikkelig!!
Schism Backene sliter også. Porro og Johnson har minuskjemi. Uten at jeg har noe syn på hvem sin skyld det er så er de som olje og vann.
Schism Vi har satt Johnson på Tarkowski på defensiv dødball. Haha. Det skal jeg ikke kritisere Johnson for, men hvorfor? Greit at vi ikke har mange hodespillere, men minst fem er bedre enn Johnson og Tarkowski er vel nr 2 av de farligste for Everton.
John_chef Tror Kulu kan bidra mye i andre. Fint at han starter på benken. Tror vi blir giftige på overganger i andre. Tenker også at om vi skal bruke kantene. Så må vi spille i rom ikke sende lomper som kantene først må vinne i duell. Dem må få starte og bruke farta, da blir det farlig
Schism Madball Er noen av de valgene jeg ikke forstår. Højbjerg av alle i returrommet. Må være som du sier 😂