Enig i det @Schism skrev tidligere, fryktet at kampen ville bli slik.
Derfor er jeg lettet for at Richy scoret to og skaffet oss et poeng! Selvfølgelig surt med uavgjort etter å ha ledet.
Bentancur ikke i toppform enda, får ikke opp tempoet. Højbjerg virker å slite med konsentrasjonen eller noe, mye slurv og havner litt på etterskudd hele tiden. Skipp ser for øyeblikket bedre ut enn begge.
Udogie begynner å bli et problem, som flere har skrevet, virker han rett og slett sliten. Bortsett fra det «vanlige» slurvet, la jeg merke til en episode hvor vi hadde tre spillere som forsvarte venstrebacken, og ingen av dem var Udogie. Han sto å slo ut med armene fordi han akkurat hadde mistet ballen. Så vondt som det enn vil gjøre offensivt, tror jeg han bør hviles en kamp.
Werner for øyeblikket vår beste kantspiller, hverken mer eller mindre.
Synes fortsatt Johnson bør få innhopp framfor å starte. Gil er for øyeblikket ikke dårligere enn Johnson og Kulu etter min mening.
Stopperne hadde det travelt og var meget gode. Utligningen er ekkel og vanskelig både for Romero og Vicario. Vi kan ikke slippe til så mange dødballer.
Porro til tider veldig alene på back. Ikke samme støtte fra Johnson og Bentancur/Højbjerg som fra Kulu og Sarr/Biss.
Richy MOM i dag, må få mer hjelp i press- og førsteforsvarer-jobben. Løper livet av seg hver kamp.