- Redigert
Dette ryktet kan jeg like. Svært spennende spiller.
Dette ryktet kan jeg like. Svært spennende spiller.
100m kunne jeg ha trodd på det der.
Men kan jo drømme.
Ja, hvis prisen er 50 så er det en nobrainer.
Begynner å like ffp
FFP er jo genialt for å holde de mindre klubbene små.
Ser vi er linket til Kimmich også
Kan godt være at Ramsey må selges før eller senere, men da blir det ikke «stealth». Da blir det storslått auksjon blant alle de store i England.
Ser ikke helt problemet med FFP her. Villa har jo hatt slike eiere med ambisjoner som en del Spursfans drømmer om.
Får ikke nevneverdig sympati med Villa. Eller Forest og Everton for den saks skyld. En pengebruk som ikke likner grisen, og man høster som man sår.
Jaja FFP er genialt for topp 6.
Nå er jo det en helt annen diskusjon, men hadde FFP fungert fra starten hadde man aldri hatt PSG, Chelsea og City. Ser ikke helt hvorfor det å ha stoppet City og Chelsea hadde vært så negativt for noen, men men… ei heller PSG.
Så kunne klubber som vi, AM og andre som har bygget lag fått kjempet mot de største isteden.
At Villa må betale for alt rotet de har drevet med ser jeg heller ikke på som noe stort problem.
FFP har sine opplagte mangler, men at Villa sliter med det er bare deres egen skyld.
Og hva er alternativet? Sjansen for at Villa og Everton hadde gått konk er like stor som at de hadde tetta igjen noe gap om pengebruken hadde fortsatt med uforminsket styrke.
City, PSG, Chelsea la vel alle grunnlaget før ffp ble en ting. Ffp kom vel på grunn av dem men de hadde allerede klart å bygge en stor økonomi når ffp trådte i kraft. Denne type oppblåsning er ikke lenger mulig. Chelsea har også solgt veldig mye spillere oppigjennom, langt infra like ille som PSG og City men fortsatt ganske tøysete. Sånn sett har Levy gjort en solid jobb, inntektene organisasjonen nå genererer gjør at vi en gang i (nær) fremtid vil stå så sterkt at vi har en reell fordel.
FFP er knapt et problem fordi det kom for sent.
De eneste som kan ta PSG, City og Chelsea er skattemyndighetene.
FFP har allerede stoppet disse lagene fra å kjøpe mer.
Men nå er vi vel langt ute off topic.
Hvis City blir sendt et par divisjoner ned nå så kan man si FFP forsøker å bøte på tidligere fadeser. Men tror det ikke før jeg ser det.
Men ja. Ble veldig off topic.
Ramsey er en spiller jeg har hatt veldig sansen for et par år nå, så selv om det er ekstremt urealistisk liker jeg at vi blir linket.
Får ta med oss at vi er enige om en spiller.
Vet ikke om Ramsey klarer å ta det neste steget, men ekstremt spennende. Sjeldent moden i spiller sitt.
Luiz også på Villa. Akkurat nå enda bedre. På mange måter den spilleren vi drømmer om at Bissouma skal være.
Har fortsatt lyst på Ramsey. Både jeg og klubben