Dougie
Tror ikke det kan være noen tvil om at vi «vinner» hvis man skal snakke om å lide mest under den slags.
Hva gjelder skapende kraft fremover i banen (Porro og Udogie er også) i vårt lag vil jeg rangere det noe som Maddison, Bentancur, Kulusevski (selv om han er opp og ned) og Lo Celso. Bentancur viste tydelig i går at å komme tilbake ikke er lett. Kulusevski spilte dårlig. Maddison var ikke i nærheten etter skaden (som kanskje forventet) og Lo Celso spilte ikke.
Vi har også ingen systemer vi har terpet på i årevis. Kan jo lure på om Werner hadde fått ballen mer i første hvis vi hadde hatt litt mer tid?
Synes egentlig City uten KdB er et godt eksempel på hvor mye selv de aller beste til tider lider hvis noen mangler. De brukte lang tid denne sesongen på å få det til å fungere.
Kanskje ikke så interessant denne diskusjonen lengre. Tror alle er enige om at vi taper fortjent, men så blir man ikke enige om hvor fortjent. Selv er jeg ikke veldig skuffet.
Så blir det spennende å se om vi klarer å heve angrepsspillet når vi nå skal ut mot ganske mange OK, men ikke veldig gode lag. Det er ikke opplagt, men jeg forventer det. Og det blir viktig at vi finner litt mer flyt når vi kommer ut på våren og skal møte de gode igjen.