Tar dette poenget lett.Vi stiller med et kraftig reserver preget lag.Hadde vi hatt et par spillere tilbake, så tror jeg vi hadde vunnet.Da tenker jeg selvsagt på spillere som er faste på laget for.eks Son, Sarr, Kulusevski osv.
Vi spiller ikke godt, men hva kunne vi forvente nå vi så lag oppstillingen.Gutte gjør så godt de kan og tar med et poeng hjem.
VDV: God kamp, holdt mye lengre enn forventet.Så lenge ute med skade, alikevel ser han solid ut på sin første kamp.
Bentancur: God kamp, uten tvil vår beste på midtbanen.Flott mål.
Richarlison: Jobber bra, fint mål også.Han legger ned mye innsats og prøver på å skap noe.
Werner: Skuffende, men skal vel ikke forvente for mye nå.Jogget mer eller mindre tilbake når vi mister ballen, noe som var utrolig irriterende å se på.Fikk Ndombele minner.Må legge ned mye mer innsats fremover.
Skipp/Højbjerg: De er ikke bedre, men det frustrende å se at de ikke blir bedre med årene.De passer ikke inn Ange systemet.
United bør være mest skuffet her, vi stiller med et reserve lag og tar et fortjent poeng.Vi mangler haug av spillere som kunne startet denne kampen.
Jeg tar som sagt dette poenget greit.Når er det pause og la oss håpe vi får noen spillere tilbake fra skade, da kan det virkelig bli mange kjekke kamper fremover.