Mabbutt Synes synd på Højbjerg og Johnson nå, de får til svært lite. Johnson må virkelig få en pause og heller få innhopp en stund.
Kungreke Knut Helt enig, Gil trenger jeg liksom ikke se mer av. Blir bra å få Solomon tilbake kjenner jeg.
presley Ut med Werner eller Johnson og sett innpå Gill. Werner jogger bare etter United spillere, veldig irriterende.
ChristianYiddo Nils Johan Semb altså. Den minste lille enkle pasning i lengderetning fra United så er det masse skryt med en gang.
Kungreke Gil for Werner.. Vet ikke om det var det beste byttet. Werner har jo vært god synes jeg, i alle fall når man tenker på at det er første kampen hans.
Schism Kungreke Tom. Så greit nok. Hadde vi hatt noen for Johnson og Højbjerg nå hadde vi dominert fullstendig. Jeg er redd for at jeg bare ser det dårlige i spillet til Johnson, men hjelpe meg. Højbjerg er bare trist. United ber han nesten om å ta ballen.
Madball Ok kamp. Skuffa over resultatet. Johnson er som å spille med en mann mindre. Hatt Son i den posisjonen idag. Med 5 ganger ball i beina mot 16 m og back uten sikring. Hadde vært minst ett mål.
Knut Vi gikk litt tom for steam utover andreomgangen. Heller ingen veldig gode alternativer på benken.