Det tilbudet kan jeg tro på, men det ville overrasket meg hvis vi solgte. Her skal både klubb og spiller si ja på rimelig kort tid.

Fulham nedgraderer litt, men sitter igjen med en bra sum de kan bruke andre steder med tiden.

Selv om jeg antar Højbjerg skal ha bedre betalt enn Palhinha nå er.

Greit om vi kan reinvestere i Gallagher. Gjort en god jobb i enkelte sesonger. Nokså målfarlig til å være DM, men ser mer potensiale i Gallagher.

Gudene vet hva det betyr, men....

Højbjerg er vel ikke dummere enn at hvis han drar så ønsker han mest mulig penger på veien. Og hvis han forstår at Tottenham ønsker CG så har han ekstremt sterke kort naturlig nok.

Højbjerg slår meg som en spiller som heller går ned i lønn og spiller enn å råtne på benk for å sitte ut kontraktstiden.

Kungreke

Tror ikke det er slik han ser det i Tottenham. Vi snakker ikke om en Bogarde-situasjon, men om man velger å kjempe for plassen eller løpe unna. Vinner han tilbake en plass her så er det opplagt bedre enn å spille for Fulham.

Hvis han kategorisk har blitt fortalt om å ""%"&#¤"%"#. Så hadde i alle fall jeg forhandlet alt jeg kunne om å få mest mulig penger.

Lån?? Haha.

La oss håpe AM får kvittet seg med Felix til Barca så Højbjerg får overgangen sin.

Lån og «obligation» er helt fint. Er jo et salg bare regnskapsmessig triksing.

Snakkes om at det kan bli obligation om enkelte vilkår oppfylles. Ikke helt optimalt. Nå må vi vite at vi blir kvitt noen for godt.

Veldig profesjonelle i AM. Hvorfor må de absolutt vente så lenge? Er ikke det bare oss?

Crazy day so far ! As I said before it broke in the main stream atletico and Tottenham now working towards a loan with an obligation currently they’re not close to an agreement but it’s being worked on . All parties confident in galllagher deal till the deadline to complete it once Pierre goes .

will keep updating as and when I get news COYS

WLB på SC.

Ikke noe revolusjonerende selvsagt. Kjenner ikke AM nok til å vite hvor desperate de er heller.

Schism AM er ganske like oss. Større klubb med mindre muskler enn de virkelig store. Hadde resten av pl vært like svak som la liga hadde nok vi også hatt flere trofeer enn vi har de siste 20 år.

What Lies Beneath said:
      Pierre reps has politely been told by the club that he will see minimal minutes this season if he fails to find a new club . The Fulham offer is on the table if Madrid deal collapses . There’s optimism from the club he’s (pushed)accepts Fulham nothing can be ruled out yet . Crazy hours ahead x

Bundesliga er stengt. Palhinha ble ikke solgt gitt.

Tre timer igjen. Kan ikke huske sist noe som var avhengig av noe annet løste seg på bare et par timer. At Tottenham skal bli enige med både AM og Chelsea nå virker usannsynlig. Ikke umulig selvsagt, men akkurat nå tror jeg BJ blir alt.

Må jo nesten synes litt synd på Palhinha. Fikk drømmeovergangen. Besto medical og tok bilder i ny drakt. Så må Fulham dra i bremsen i 12. time da de ikke rekker å få tak i erstatter. Den er tung 🤣