CWaddle Vi gav litt drøyt 16 mill. Er verdsatt til 18 mill på Transfermarkt. Lite progresjon og da kunne få nesten 19-20 mill totalt. Ikke gæli i mitt hode heller. Alt oppgitt i €.
Kungreke CWaddle vel, minus lønn går vi vel i null her, sånn sett greit det. En mindre ikke-HG å bekymre seg for.
Mabbutt Bare ønske lykke til videre, helt ærlig aldri av mine favoritter, men han har lagt igjen alt på matta, det skal han ha 💪
Schism Har vel aldri vært en mann av mange ord slik sett? Så ble det vel ikke helt som han hadde tenkt seg. Stort sett bare vært rot siden han ble kjøpt. Og når optimismen endelig kom tilbake var det med en trener som ikke passer han.
Kungreke Højbjerg var limet i et lag i oppløsning på mange måter. Det kunne gått så mye verre for oss uten ham.
Mabbutt Hvordan fungerer lån med obligation? Vet at klubben som låner må kjøpe, men er det sånn at selgende klubb kan ombestemme seg? Oppdaget til min forskrekkelse at denne karen fortsatt ikke er solgt 😅
Madball Mabbutt aner ikke. Men trur ikke Højbjerg hadde vært så mye dårligere enn de vi har brukt denne sesongen. Men han er på ingen måte løsningen, på tide vi har en midtbane spiller som kan være god tre kamper på rad. Det synes jeg det er lenge siden vi har hatt
Knut Kommer helt an på hvordan kontrakten er utformet, dvs om det er lagt inn en slik ombestemmelsesklausul.
Kungreke Madball 15 kamper og 2 mål, andreplass i fransk liga. Hadde nok passet perfekt for oss, vi kjøper han sikkert for 50 mill til neste år.
Madball Sitter å ser Leicester-city før vår kamp. Winks ok. Skipp på benken. Helt ok spillere. Akkurat som Højbjerg. Bissouma er også en ok spiller. Men du vinner ikke ligaen hvis 11'eren er tapetsert med ok spillere.
Schism Savner ikke Højbjerg. Men at han er god nok for å være i en tropp for et topplag tviler jeg ikke på. Bare ikke som nr 6 i Ange sitt «system». La oss huske hans første sesong. Da var han veldig god. Resten er mest meh.