Noe overraskende så er Bryan Gil verken på benken eller på banen. Skadet?

Knut

Ange Postecoglou has said his decision give Rodrigo Bentancur the captain's armband for tonight's FA Cup tie with Burnley is a 'reward' for the resilience the midfielder has show through a difficult year.

Knut I mitt hode gir det mer mening å gi båndet til Davies, men etter å ha lest dette så forstår jeg. Bentancur ville vært mitt andrevalg etter Davies.

Johnson later allerede til å være friskere fra venstre enn hva jeg har sett han på høyre.

Kan Son spille på høyre? 😁😁

Kungreke
      Hmmm. Nok ikke i min bok, men hvem f...vet hvilken bok de bruker 🙄

Johnson har startet veldig bra, Richy jobber som en helt både offensivt og defensivt, kan fort få seg et mål begge to 👍

Liker å se Skipp så høyt i banen når vi har ball 👍

En liten chip og vips var de alene gjennom. Tror medisinen blir å holde motstander så langt unna eget mål som mulig her. Noe vi heldigvis alltid prøver på post Conte.

Lo Celso begynner å bli irritert, blitt tatt litt småstygt etpar ganger nå.

Litt rotete nå, men det er ikke helt galt heller. Må få svensken litt mere med i kampen.

Ingen stor omgang.

Synes vi slurver med en del enkle ting. Porro har for eksempel slått bare dårlige dødballer. Kulu er helt ute av kampen, noe vi ikke har råd til når de store gutta Son og Madders mangler. Lo Celso mer på bakken enn beina. Bentancur prøver, men tydelig ikke helt matchfit osv.

Men bør ta dette i andre med en justering eller tre.