Tottenham mot Burnley

Turnering: FA-cupen, tredje runde
Når: 5. januar 2024 kl 21:00
Stadion: Tottenham Hotspur Stadium
Dommer: ?
TV: Viasport 1

Tottenhams lagoppstilling (forventet):
Vicario
Porro Emerson Davies Udogie
Kulusevski Bentancur Skipp
Johnson Richarlison Gil

Innbyttere: Forster, Phillips, Dier, Dorrington, Højbjerg, Lo Celso, Santiago, Donley, Scarlett
Skadet: Perisic, Sessegnon, Veliz, Maddison, Romero, Solomon, Van de Ven
Utilgjengelig: Son, Sarr, Bissouma

Motspiller å se opp for: Berge?
Forventet resultat: 3-1 (Richarlison x 3)

Arkiv med Tottenham mot Burnley-kamper

Tabellkonkurranse: https://spursforum.no/tabellkonkurranse (oppdatert t.o.m. PL runde 20, 1 kamp i Ligacupen samt endelig resultat i Ligacupen)

#Tottenham #Burnley #TottenhamBurnley

Hvordan ender kampen?

Denne avstemningen er avsluttet.

Da strider skadeskutt FC inn i 2024 uten Son som allerede har dratt til Asiamesterskapet. Noe usikker på når avreise til Afrikamesterskapet er, så Bissouma er kanskje tilgjengelig? Sarr tenker jeg at er naturlig at spares uansett.

Gode gamle geniet Bissouma fikk 4 kamper. Soner ferdig i denne.

Tipper laget blir som du har satt opp. Gils siste sjanse?

Får satse på at Lo Celso spiller på topp. Virkelig ikke mye annet som kan skape noe der.

Berge ute for Burnley er fint.

Schism Gode gamle geniet Bissouma fikk 4 kamper. Soner ferdig i denne.

Ah, takk. Jeg trodde at man ikke sonet karantener på tvers av turneringer.

Schism Berge ute for Burnley er fint.

Han fikk to gule, gjelder suspensjonen i alle turneringer da?

OsvaldoArdiles

Ikke 100% sikker på reglene, men såvidt jeg vet soner man i alle for røde kort og kun i PL for 5, 10 osv. gule kort.

Glemte helt Kulusevski.

• Knut svarte på dette.

Schism Ah, ja. Takk! Han får vel naturlig nok plass i startelleveren. Spørsmålet er hvor / på "bekostning" av hvem (ift opprinnelig oppsatt lag).

Jeg ville sagt Gil, men kommer nok litt an på helsa til Bentancur og kanskje Lo Celso.

Ville for meg vært litt rart å skulle starte Bentancur igjen, men vi får se. Så sliten ut etter 25 sist - og viktigere han må få tid til å restituere seg.

Rykter fra Israel om at Solomon muligens vil være i troppen til denne. Ville vært en hyggelig overraskelse i så fall.

Schism Hadde vært interessant, finne ut hva vi faktisk har hentet der 👍

• Knut svarte på dette.

Mabbutt Enig. Jeg vet ikke om jeg helt har skjønt om han egentlig er vesentlig bedre enn Gil 🫣

Micky van de Ven’s return to the first team is imminent. Ange will make a decision whether to include him Friday’s squad or Manchester United baring any late setback. Maddison still assessing and probably Brentford more likely than United currently. Solomon close too

Source: Paul O Keefe

Knut Han er sterkere i alle fall. Og har PL erfaring.

FA-cup 🙂
              Kun S.United har sluppet inn mer enn Burnley og det samme kan sies om å score mål.Dette er bånn lag, men det betyr ikke at vi kan spassere oss til seier.Vi har som alle vet mange ute til denne kampen, det er noe vi er blitt godt vant med.

Vi skal vinne denne kampen, vi har hjemmebane og er god form.Det som er spørsmålet fremover er om spillerene har nok energi, om de greier å hente seg inn.Det er jo ikke sjans for rotasjon, vi har spillere som spiller hver eneste kamp.
              Uannsett så må denne cupen tas seriøst, vi røyk ut liga-cupen før den knapt hadde startet.

Går for dette laget:
              Vicario
              Porro-Royal-Davies-Udogie
              Bentancur-Højbjerg
              Kulu-Lo Celso-Gill
              Richarlison

Rykter om VDV, men på benken håper jeg.Her må vi være forsiktige, vi har ikke råd til gamble med han mtp skaden.
              Gill får sjansen, setter Johnson på benken.Højbjerg foran Skipp, holder han en knappenål foran Skipp.
              Håper Spence er på benken, tror han kan gjøre det bra under Ange.
              Er spent på denne Philips, kan han få sjansen her?

Og Scarlett rett fra lån og inn på benken (ikke overraskende).

Edit: Sessegnon på benken er sensasjonelt!