presley Veldig fint angrep, flott innlegg av Johnson.Richarlison er kald og rolig. Ange sa vel for et par uker siden at Richarlison er tilbake 100% mentalt etter en tung tid med rot/stress utenfor banen. Ser ut som det stemmer ganske godt.
Sheik Johnson må fortsette med å gå fremover, da blir det farligere med en gang! Alt for mye pasninger som går bakover. Synd han bomma der.
Knut Synd Johnson ikke setter den. Vi må som vanlig sørge for å lede med minst to, da lag har en tendens til å score på oss i andre omgang.
Andreas Johnson viser takter no om ikkje anna. Fin assist. Og flott å være rett plassert på det skuddet. Berre synd han treffer månen.
presley herlig, vi setter sjansene nå.Bra av Johnson som bare går for avsluttning.Synes han blir tryggere for hver eneste kamp.
Andreas presley artig om det viser seg at eg har rett. At han blir sett på ein spelar som er så god at han berre må få spele seg opp til verdensklasse, a la Ronaldo i Utd. Edit: vakje klar over at han var godt over 20. Nokon ny Ronaldo blir han neppe.
presley Andreas Ny Ronaldo tviler jeg på, men godt over 20 er vel litt trøyt 😉, kun 22 år. Uannsett så blir han bedre å bedre for hver kamp.
Dougie Fikk ikke sett første 20, men siden jeg skrudde på, er det lite som tilsier at det er vi som leder 2-0 - spesielt siste 10. Rufsete i frispillingen, og litt passive bakover i banen. Heldige at Everton er tilsvarende svake på siste tredjedel.
Andreas Dougie greia er at Everton var tafatte i første 30. Vi fikk gjære som vi ville. Så skrudde dei på. Men allt i allt, ganske grei 2-0 allt i allt etter første