Knut
Så utrolig merkelig.
Hva mener man vi kunne ha gjort? De tror BM ikke ville blitt informert hvis vi hadde diskutert dette et par dager tidligere? At BM av alle klubber litt sånn tilfeldig den 8. januar bestemte seg for å bruke 30m på en spiller de ikke har full kontroll på fra før?
Og hvorfor holdes ikke BM til samme standard? Burde ikke BM ha gjort dette tidligere hvis det er så enkelt?
Vi er enige med spiller. Vi ble enige med klubb. Ryker Dragusin nå klarer jeg virkelig ikke gi noen skyld til Levy. Å tro at BM ikke hadde vært der den 3. januar hvis vi hadde blitt enige da er bare for dumt. Eller å tro at Genoa nødvendigvis hadde godtatt budet vårt tidligere - selv om vi hadde bydd mer.
Det eneste argumentet må i så fall være at vi kunne «skremt» bort BM ved å by 40m. Men hva om vi ikke mener Dragusin er verdt det?
Og alle som driver med fotball vet at det er mye usikkerhet rundt hvem som lykkes. Salah fjerdevalg osv. Klubben er nok mye mindre stresset enn fansen hvis vi må ut for å hente noen annen. Er jo ikke slik at Dragusin er den eneste som kan dekke opp for VDV og Romero. Tvert imot som tidligere nevnt startet denne prosessen med kritikk av at vi ikke gikk for Todibo blant mange (som for tre uker siden nok ganske universielt ble sett som den mer attraktive spilleren av de to).
Nå håper jeg på Dragusin. Liker typen fra det jeg har sett på YT (som er en ganske håpløs måte å bedømme spillere). Men rimelig hvilepuls her. VDV ble jeg veldig forelsket i og ble nervøs. Denne bryr meg mye mindre.