Kungreke At Dragusin får lite spilletid denne sesongen tror jeg han var forberedt på selv. Neste år har vi veldig mye mere kamper å tenke på. Det tar også litt tid å komme inn i systemet når man er halvveis i sesongen. I starten var alle på samme sted men nå er det annerledes. Fyren er nok voksen nok til å skjønne at han bare har hatt litt "uflaks" i de kampene vi har spilt til nå da andre behov har vært viktigere. Synes han burde fått spilletid i den kampen Porro så helt ødelagt ut siste 30 men fortid er fortid. Radu får sin tid til å skinne, tviler på han blir sittende på benken resten av sesongen i hver eneste kamp. Tipper han blir å se fra start i Ligacupen neste sesong.
Knut Radus agent Florin Manea fortsetter å være høylytt på sidelinjen / nyter sin tid i rampelyset 😅 “They [Tottenham] had a well-laid plan. He had to wait his turn and help his team. It was natural, because the two centre-backs played very well together and it was hard to take them out. From one point of view, it wasn’t normal to take them out. “I was talking to someone at the club and he told me he’s training exceptionally well. You can’t blame him. Training is like a match for Radu. That’s what we’ve been aiming for, for years. The way you train is the way you play.”
Kungreke Knut Jobber hardt for gutten sin. Ikke stor fan av agenter men positivt når de er på ballen og heier frem spillerne de har på bøkene sine.
Schism Er jo utrolig at ingen kunne gjøre det før Dragusin, men ufattelig deilig at han i det minste forstår det. Kudos!
Kungreke Schism Er det som gjør at jeg er overbevist om at han blir en fabelaktig stopper for oss. Viser at han har en fotballhjerne. Han har fulgt med i timen og sett hva han kan gjøre som de andre ikke gjør.
Schism Kungreke Enig. At han viser bevissthet rundt det der betyr sannsynligvis at han oppfatter mye annet også. Som spiller synes jeg han er litt vanskelig å bedømme enda. Ser ut som en million til tider og ganske kaos til andre. Kanskje ikke så rart sånn i starten. Fysisk har han alle forutsetninger. Får han slipt bort «kaos» biten kan han bli fryktelig god.
Kungreke Schism Jeg tenker at det er noe han vokser fra seg. Han er ett år yngre enn Van De Ven, så vi får nok se bedre takter stabilt etter sommeren.
OysteinS Jeg leste et sted at han drev mye med egentrening og så video av seg selv for å lære og bli bedre, virker veldig seriøs!
Cuti Romania har vel havnet i den desidert svakeste gruppa og kommer fort til å gå videre tipper jeg.
Schism Ting ble veldig åpent ved at Belgia tapte (ikke ferdig ser jeg nå). Ikke gitt at Romania ikke taper de to siste, men normalt går man videre nå. Hadde vært kult om Dragusin hadde fått en bra rekke med kamper.
CWaddle Man håper jo at våre spillere får hvile. Litt anderledes med han her 😊 Veldig greit at han får litt kamptrening 👏