Radu Dragusin
OsvaldoArdiles Ah husker de samme nekene da Spurs kjøpte Ndombele. Så jævlig bra og endelig brukte de penger på de rette folkene osv. Hadde aldri sett han før heller, men det jeg har sett av ham forsvarer ikke verken pengene eller entusiasmen.
Dragusin følger jo en stolt tradisjon av rumenere i Spurs. Chiriches, Dumitrescu og Popescu. Problemet er vel at alle hadde bedre karrierer etter at de dro.
Jeg må si at jeg ikke kjenner noe særlig til denne karen. Dette med pris er vanskelig å bedømme før det har gått 6+ måneder. Har sett mange stjernespillere som har slukna når dem har bytta klubb, og omvendt.
Jeg synes kjøpene vi har gjort siden sommeren har virket mer gjennomtenkte enn på lenge.
Dette kjøpet dreier seg om å få bredde på ett område vi har slitt, og har måttet bruke spillere ute av posisjon for å dekke opp. Om han kan kjempe om stopperplass når dem to stjernene bak er skadefri er vanskelig å si. Men det kommer skader, slitasje, suspensjoner og dupp i form på alle spillere i løpet av en sesong så spilletid blir det.
Bayern Munich have been left absolutely stunned after central defender Radu Drăgușin decided to choose Tottenham Hotspur over a move to the Bundesliga Champions.
[SkySport]
- Redigert
Her bekreftet vel agenten til Dragusin at nøkkelen var at vi var først ute og at han er en mann av sitt ord.
Mye som er bra i klubben om dagen. Å kjøpe spillere tidlig i overgangsvinduer er en av de
Absolutt. Og en enda viktigere ting: Ange vil ha inn bra folk i troppen / folk som passer inn. Å holde ordet sitt i en slik situasjon er definitivt noe som kan tyde på at den godeste Radu er en bra mann.
- Redigert
Så tror jeg vi skal ta mye av det agenten til Dragusin sier med en stor klype salt. Han hadde selvfølgelig valgt Bayern om han følte at det var det mest fristende tilbudet.
Selv om det er utelukkende positivt at Dragusin valgte oss på bekostning av en så stor klubb. Betyr jo at han virkelig oppriktig ønsker å spille for oss og har troa på det klubben driver med.
Noen mener agenten snakker for mye, jeg kan ikke se at han sier noe feil
Skal vi ikke ta det med en klype salt?
Så er det litt "who cares". Mistenker at her er det en agent som ser at han har en en gang i livet mulighet til å skape blest om seg selv og sin "klient" - som han igjen håper på kan gi han flere klienter.
Kan bli tungt for Dragusin å spille seg inn på RM etter at de har kjøpt Romero.
Fire år er fint det, om han vil dra til Real Madrid og spille 34 kamper på easy mode når han er 25 så er det greit for meg. Tipper alle tre stopperne blir i klubben vår til de er langt over 30.
Samme som Chiriches hadde det
Hvem var vår forrige nr 6? Jeg har fått helt jernteppe her