Ble jo bedre enn noensinne dette (99% nå). Slå BM på toppen. Elsker Levy!

Alle kjøp kommer med usikkerhet. Vi hadde flere år hvor alt vi kjøpte var rimelig skrot. Nå har vi hatt en periode hvor omtrent alt vi kjøper er bra, veldig bra eller strålende. Ingen av de delene kan vare evig.

Dette er egentlig en kar vi håper ikke skal spille i denne sesongen.

Samtidig har man jo et reelt håp om at han blir vår "Matip". En som kan konkurrere og i perioder spille fast - samt gi oss muligheter til å rotere samt gjøre at vi kan opprettholde solid kvalitet når Romero og/eller VDV er ute. Og med måten Davies har spilt som stopper utover bør vi nå ha 4 solide.

Kan like spillere som setter spilletid over status.

Håper han er så god at han kan starte mot United søndag.

Tviler sterkt på at han spiller mot United. Alt annet enn optimal oppladning. Kan jo se for seg hvor mye han har sovet de siste dagene. Ville vært merkelig å risikere en dårlig opplevelse også, men vet aldri med Ange.

Tipper han sitter på benken. Så er Romero tilbake mot Brentford og vi får aldri se Dragusin 😅

Schism Han ser rimelig solid ut. Svær, sterk, rask, god med ballen i bena. Skal ikke se bort i fra at han på sikt tar fra Romero klippekortet sitt.

Tipper han starter. Men ingen krise om det blir Emerson heller sånn han har storspilt.

Så er nok Romero tilbake om et par uker og da blir det en fight mellom VDV og Dragusin om hvem som blir makkeren til visekapteinen. Jeg tipper VDV.

Cuti Syntes de heller kunne benket Romero. Romero kostet Spurs sikkert 10 poeng med Chelski kampen

Enig i at oppladningen er alt annet enn optimal, men Dragusin er i kampform, og har en del dager på å komme seg. Tipper han starter jeg.

gazza79

Det gir oss i det minste et "pressmiddel".

Vi får jo også se om VDV fortsetter i samme stil eller om han blir en ny Bissouma.

Utifra spillestil kan man jo tenke seg at Dragusin (på veldig tynt grunnlag basert på det man ser på X osv.) passer bedre sammen med VDV enn Romero.

De to beste får spille. Uavhengig hvem det blir. Skal godt gjøres om det ikke blir VDV og Romero, men nå har man i det minste en som kan utfordre. Og hvem vet - kanskje kan han bli vår beste stopper.

Schism Hadde vært mye morsommere om de hadde funnet en Wizz-flight til ham 😁

Selv om jeg ikke tror han starter - så skal det sies at jeg håper det skjer.

Liker Emerson veldig godt og tror han vil spille bedre med VDV enn Davies, men han har skuffet meg litt som stopper totalt sett. Davies synes jeg har hevet seg i rollen - synes ikke Emerson har gjort det samme. Han er ikke dårlig som stopper, men høyst middels. Emersons fremtid her er nok "andrevalg" på begge backene. Hvis han godtar den rollen flott - hvis ikke forsvinner han nok.

Schism Ja, hadde vært kult om han tar enda noen steg opp og tar plassen til Romero. Nå kan det jo tenkes at Dragusin har kort lunte og men det gjenstår å se 😉

Jeg er ikke så opptatt av hvem som spiller. Men du skal være fryktelig god for å utkonkurrere en Romero ala denne sesongen uten røde kort.