Mabbutt Knut Må innrømme at jeg lurer veldig på hva vi har kjøpt der altså... Greit nok at vi var et svakere lag den gangen Iversen gikk rett inn på laget som 18 åring (Armstrong og Sheringham var langtfra dårlige), men hvis Veliz ikke har fortjent flere minutter enn det han har fått, så lurer jeg veldig...
Madball Snedig at vi sitter igjen med en haug av gule kort og en utvisningen når en ser hvordan Forest spiller. Rimelig sikker på at de vil få det tilsvarende hvis de fortsetter på denne måten. Vi spiller jo ikke spesielt stygt? Eller?
Kungreke Madball Det røde er ingenting å si på, men de gule kortene vi fikk var helt på bærtur i 70% av tilfellene.
Mabbutt Madball Tror alle kortene våre var riktige, men som du sier, jeg mener Forest kunne hatt like mange. Yeates kunne jo fått 3-4 gule alene.
Mabbutt Kulusevski banens beste, Davies også god, fint mål av Richy, synes vi gjorde det bra i perioden etter utvisningen. Var nok ufortjente 3 poeng. Dumt at Bissouma og Udogie ordnet seg karantene.
CWaddle Mabbutt Dumt at Bissouma og Udogie ordnet seg karantene. Ja, litt tidlig. Afrika mesterskapet begynner vel ikke før litt utpå nyåret 🙄
Madball Kungreke Nei er enig i det røde. Greit det men hvis alle våre gule er riktige bør det vel gå begge veier? Koster oss poeng med de karantenene altså
Andreas Forstår ikkje heilt klaginga på dommer. Muuuuleg vi fekk eit gult eller 2 for mykje. Men ingenting å seie på det raude. Kva slags kort burde Forest hatt? Dei spelte aggressivt, men stort sett "innafor".
Andreas Madball kjenner jo at eg ikkje gidder å forholde meg til "ikkje sutre/klage/antyde kort" regelen. For den blir jo ikkje opprettholdt. Burde Yates hatt 2 gule om man ser vekk fra dei situasjonane?
gazza79 Digg med seier på en dårlig dag. En tint jeg undrer meg over er at ikke Gil kommer inn for Johnson i stedet for Skipp. Tror Gil fint kan spille som 10/CAM og. Han er meget teknisk, kan dra av en mann eller to og skape rom å løpe i
Madball Andreas nei da er det vel bare et par andre han kunne fått, spilte på kanten hele kampen etter min mening
Atrix Andreas JA! Jackson har fått gult kort 4 ganger denne sesongen for å ha bedt om at motstanderen skal få gult. Yates gjorde det i 2 forskjellige situasjoner og fikk ikke gult kort.
Kungreke Mabbutt Ange sa han ikke var klar før i Januar, så jeg tror ikke det er noe mer dramatikk enn det. Veliz slippes innpå i slutten av kamper nå, og er nok bare maks uheldig.
Mabbutt gazza79 Aner faktisk ikke hvem han er, og det er godt mulig du har rett. Men med den formen Johnson, Richy og Kulusevski hadde tidligere er det jo legitimt å undre seg 🤔
gazza79 Mabbutt hehe, det har du aldeles rett i 😊 For øvrig lanserer jeg Barella som øverst på ønskelista for januar-kjøp for å erstatte Bissouma
Mabbutt Håper virkelig Lo Celso er tilbake neste kamp med Bissouma ute, synes han er et bedre alternativ enn Højbjerg og Skipp for øyeblikket i vårt system. Royal har heldigvis vært brukbar på venstreback.