Mabbutt Burde vi ta av Kulusevski? Tror ikke vi skal gå all out nå på slutten... Royal blir tatt bakfra OG stemplet der 🤔
Andreas Tenker at å hale ut tid ved cornerflagget ikkje er noke vi trenger å drive med når det er 6 min igjen å spele.
Andreas Schism det følest av en eller annan grunn ut som eit tap. Muleg fordi vi ikkje har heilt "ange-ball" stilen i dag.
mka07 Kulusevski leverer hvertfall hver kamp for tiden. Og ennå føles det ut som det bor så mye mere i han!
Mabbutt Knut Må innrømme at jeg lurer veldig på hva vi har kjøpt der altså... Greit nok at vi var et svakere lag den gangen Iversen gikk rett inn på laget som 18 åring (Armstrong og Sheringham var langtfra dårlige), men hvis Veliz ikke har fortjent flere minutter enn det han har fått, så lurer jeg veldig...
Madball Snedig at vi sitter igjen med en haug av gule kort og en utvisningen når en ser hvordan Forest spiller. Rimelig sikker på at de vil få det tilsvarende hvis de fortsetter på denne måten. Vi spiller jo ikke spesielt stygt? Eller?
Kungreke Madball Det røde er ingenting å si på, men de gule kortene vi fikk var helt på bærtur i 70% av tilfellene.
Mabbutt Madball Tror alle kortene våre var riktige, men som du sier, jeg mener Forest kunne hatt like mange. Yeates kunne jo fått 3-4 gule alene.
Mabbutt Kulusevski banens beste, Davies også god, fint mål av Richy, synes vi gjorde det bra i perioden etter utvisningen. Var nok ufortjente 3 poeng. Dumt at Bissouma og Udogie ordnet seg karantene.
CWaddle Mabbutt Dumt at Bissouma og Udogie ordnet seg karantene. Ja, litt tidlig. Afrika mesterskapet begynner vel ikke før litt utpå nyåret 🙄
Madball Kungreke Nei er enig i det røde. Greit det men hvis alle våre gule er riktige bør det vel gå begge veier? Koster oss poeng med de karantenene altså