Schism Litt forundret over hvor mye snakk det er om dommeren kamp etter kamp. Er det fordi Ange omtrent aldri snakker om dømming at vi må kompensere. Takk og lov for Romero og Kulusevski i denne kampen så langt. Vicario også 😁
Mabbutt Schism At jeg for min del snakker om dommeren i dag er fordi jeg synes Forest har spilt tøffere enn oss, og har sluppet unna med mye i dag👍
John_chef Det er så greit når man kan hoppe inn bakfra og klippe ned en spiller, så lenge man bare ikke viser knottene
Schism Kungreke Ser ikke det i det. Og tydeligvis det i alle kamper vi spiller. Finner det usannsynlig.
Andreas Vi har en stabilt god keeper folkens. Vi kan irritere oss over mykje og mangt. Men vi har faen meg en stabilt god keeper. Som enn så lenge ikkje driver med tabber. Som driver med dei mest utrulege redningar. Vi må vel en del år tilbake, til Lloris sine aller aller beste perioder sidan eg følte meg så trygg på keeperen vår
Kungreke Schism Hva er det du ikke ser? At forest slipper unna med mye og vi får gule kort for småting?
Schism Kungreke Tydeligvis. Synes dommeren har vært veldig bra. Vet ikke hva Udogie sa. Alle de andre gule er opplagt riktige.
Mabbutt Burde vi ta av Kulusevski? Tror ikke vi skal gå all out nå på slutten... Royal blir tatt bakfra OG stemplet der 🤔