Vi har vel ingen tråd for diskusjon av alt mulig som ikke passer til Tottenham og/eller PL?
Fotball - generelt - alt mulig
Så Romero ga denne en "like".
Finnes ikke noe mer passende navn enn Rakneberg
Fryder meg litt. Går ikke fra LSK til VIF i sesong.
- Redigert
Åh, fytti. Et par "småsjanser" for Galatasarai mot FCK på slutten. Så United desidert sist i gruppe med de to nevnte...og Kane og klubben hans da. Så synd.
...den hvite veggen til FCK er hvit. Det er noe jeg synes vi burde få til også. Vi har jo muligheten til en virkelig vegg uten etasje seksjonen som er i veien. Dette er drømmen.
Klassisk afrikaner.
Når Romano kopierer deg....
- Redigert
Et snodig valg.
Mulige forklaringer:
- Han er lei klimaet i byer som Manchester og Kristiansund
- Han vil følge i fotsporene til den store Jose Mourinho
- Bankkontoen er tom
Et halvår i Syden mens man tjener noen titalls millioner…
Definitivt ikke pga pengene.
Tyrkia må være en kul plass med tanke på opplevelser fotballmessig (selv om ikke akkurat alle kamper er et Istanbul-derby).
Og fra Tyrkia kan man oppnå suksess. Hvis man får til en "Bodø" fra Tyrkia vil man plutselig ha et fryktelig bra lag - og en vei for å ta over en stor klubb i en stor liga igjen.
Om OGS klarer det med et Besiktas som virker til å være litt nede vet jeg dog ikke. Tviler.
Han slår meg ikke som typen til å like det ,hva skal vi kalle det , lynne? Som er i den tyrkiske fotballen men for all del kult prosjekt. Helt sikkert en opplevelse og erfaring å se tilbake på.