Alltid vondt med tap, spesielt når kommende kamper er såpass vanskelige. Vi spilte med mange reserver (spillere som ikke har spilt mye, og spillere som åpenbart er reserver). Mye bedre enn forrige kamp.
Jeg lærte mye om stallen av denne kampen. Reservene våre er ikke håpløse spillere, men som mot Fulham i Ligacupen blir det for mange på en gang. Nå synes jeg ingen av dem var veldig dårlige, bortsett fra at da Højbjerg kom inn mistet vi mye intensitet. Om han var årsaken eller at tapet av Bentancur var årsaken skal jeg ikke gå inn på.
Davies/Royal: Davies er åpenbart en reserve, men kan gjøre en jobb sammen med mer etablerte som Romero eller VDV, blir tynt sammen med Royal. Men de dummer seg ikke ut. Samme med Royal, men han er etter min mening nærmere å presse sin konkurrent Porro for en startplass.
Lo Celso/Gil: Synes begge var overraskende bra, håper de får starte framover, det er spillere der, en av de kan evt starte på bekostning av Johnson som definitivt ikke hadde dagen i dag.
Højbjerg/Skipp: Litt som Davies, åpenbart reserver i vår stall, men kan hver for seg gjøre en jobb sammen med mer etablerte.
Bentancur: Er vel foran enten Sarr eller Bissouma?
Reservene er etter min mening ikke problemet, det er antallet. Den fraværssituasjonen vi har nå tror jeg ikke det finnes en klubb som hadde taklet noe bedre. Det er en katastrofe bortimot uten sidestykke, og vi har vært veldig uheldige. Dog mener jeg at reservene våre i dag er gode nok til å vinne denne kampen, vi er rett og slett uheldige i dag.
Vi kommer til å ta mange poeng utover våren.
Utrolig kjedelig med tap, men totalt sett en bra kamp.
Edit: Som andre nevner, dommeren har ikke kontroll, og det begynner å bli en gjenganger.