Mange ute med skade og nå er det nye rykter om mer skader.Det skal nesten ikke være mulig.
Jeg ser på Villa som favoritter her, dette er blitt et sterkt lag.Vi skal få jobbe hardt for å få poeng.Villa er svake på bortebane, men med de skadene og suspensjonene vi har så blir de favoritter.
Raske angripere, her kan Dier og Davies få kjørt seg om de spiller.
Villa har sine skader de også, Cash, McGin, Ramsey, Zaniolo, Martinez, Bailey er skadet, tror det meste er småskader og forventes å bli klar mot oss.
Er spent på hva Ange gjør her, skal vi fortsette å spille Ange fotball eller legger han om?
Jeg tror vi fortsetter med den type fotball vi har gjort til nå, men Ange må ha en plan b og c.
Vi kommer til stille med et lag som ikke spilt mye sammen, ikke like trygge med ball i beina og lite kamptrening.
Vi må ha en maks dag om vi hele tatt skal ha sjans på tre poeng, spillere må ta ansvar og gi oss en MOM kamp.
Lo Celso hadde jeg gitt opp, men nå har det dukket opp en stor sjanse, kan han å endelig bevise at han vil være her og bli satset på.En siste sjanse.Nå kommer han til å få sjanser fremover, det har Ange sagt.
Højbjerg er erfaren, men har han evnen til å reise seg, ta det ansvaret han gjorde nå han kom til oss.Det går rykter at han er på vei bort.
Johnson må utfordre mer, ta de sjansene som kommer.Bedre å prøve enn å spille bakover.Se på Doku hos City, han prøver hele veien.Johnson må bare slippes seg litt mer løs.
Forsvaret vårt er en annen historie nå, vi er fryktelig svake etter at både Romero & VDV er ute, de var grunnstammen i forsvaret.
Spiller Dier og Davies så vet vi at det komme til gjøres store feil, dette vet vi innerst inne.Om det en håpløs feilpasning, mister lett oversikten på et innlegg/markering, mister ballen lett pga spilleren bruker for lang tid. osv.
Jeg vil ikke ha Dier og Davies sammen som midtstoppere.
Laget jeg vil starte med:
Vicario
Porro-Royal-Davies-Udogie
Højbjerg-Bentancur
Kulu-Lo Celso-Johnson
Son
Royal som midtstopper, det kan fungere, god en mot en, raskere en Dier.Phillips er skadet sies det.
Bentancur fra start er greit, han fått noen minutter her og der, fikk også spilletid på landslaget.Vi får se hvor lenge han holder ut.
Sarr skal også være skadet, hvis dette ikke stemmer tar han plassen til Højbjerg.
Lo Celso aller siste sjanse, må du ta denne sjansen med begge hendene.