Tenker det er nå (dette vinduet) eller aldri (hva gjelder Nusa). Takket være "kjip" økonomistyring de siste årene er vi (visstnok) en av få toppklubber som kan bruke penger i England dette vinduet.

Knut

Hvem skulle tro at Levy har planlagt dette..... for en mann som er så dum er han ganske smart.

Ei ødelagt klokke er riktig to ganger om dagen.

Med Willian(the villain) friskt i minnet, så venter jeg til han står i startoppstillinga, før jeg får forhåpninger om noe som helst. 😅

WLB

This deal is moving quicker than we anticipated . Wednesday was the day earmarked but we are going in very heavy with this wouldn’t be shocked now to get some more news in the coming hours. I’ll post when I can

Og enig med John. En avtale er ikke en avtale før det er en avtale. Spiller ingen rolle til slutt om man er 1 eller 99% enige. Enten er man 100% enige om noe er signert eller så er man det ikke. Så er det selvsagt lettere å komme til 100 hvis man er på 99 enn 1.

What Lies Beneath said:
    FWIW have people asking me we haven’t made a bid ? not bidding doesn’t mean it isn’t advanced a bid will go when everything is roughly there then verbal and then formal . Talks are very deep don’t expect it to be too long before an outcome is reached

Nusa har nok mye å velge i.

Ikke så veldig bekymret for at han skal gå til Newcastle riktignok.

Skjønner ikke helt hvorfor de skal kjøpe han heller. De har Gordon og Barnes som passer best i samme posisjon.

Vi er et bedre lag. Vi har London og hva gjelder spilletid bør han ha minst like gode sjanser til å få minutter hos oss som hos Newcastle. På kort sikt, men også på litt lengre ettersom at Son ikke vil vare evig (i den grad han er venstreving i det hele tatt).

Så hvis det stemmer at de fleste klubbene nå sliter med å betale summene vi snakker om for Nusa så er jeg veldig trygg på at han ender opp hos oss. Og skal det komme noen "inn" nå tror jeg ikke det blir Newcastle.

Det snakkes om at Newcastle har havnet i trøbbel med FFP og kanskje må selge sine største stjerner. Så helt usannsynlig at de kjøper Nusa nå.

Cuti

Vet ikke om det er linket? At de selger for så å kjøpe Nusa som erstatter?

Høres søkt ut. Og hvorfor skulle Nusa velge et slikt lag?

United er vel det laget jeg frykter mest - og muligens det eneste laget jeg frykter akkurat nå. Arsenal og City har både toppene og dekning på kant.

United er bare rot nå, men de kan selvsagt selge inn et "prosjekt" de også. Og United er fortsatt et større navn enn hva vi er.

Ryktes vel at Newcastle skal selge Almiron til Saudi for en haug med penger. Beleilig nok.

Dougie

Jepp. Men ønsker Nusa å dra til en klubb som må selge sine bedre?

WLB nettopp:

Expecting talks to advance today 👌

Dougie
        Det kommer vel helt an på lovnader og økonomi, men ser ikke i utgangspunktet at han skal velge dem foran oss nei.

Tror også Tottenham vil føles som et mer spennende prosjekt for Nusa å være en del av. Tror også Newcastle skal slite litt lenger for å komme helt på plass. Vi har omtrent hatt de samme skadeproblemene men taklet det mye bedre. Færre kamper ja, men sterkere stall. Et bedre lag rett og slett.

Ser også at Newcastle visstnok vil få rundt £30m for Almiron. Hvor 25% går til andre. Kjenner selvsagt ikke bøkene til Newcastle hva det kan bety for de i forhold til Nusa, men vi snakker ikke om £100m som vil fikse alle deres problemer.

Forøvrig interessant at FFP virker til å endelig bety noe.

Schism Forøvrig interessant at FFP virker til å endelig bety noe.

Ja, det beskytter City godt.