Hadde vært fantastisk.
Antonio Nusa
Skadet. Så passer bra
Like før Anderton gjør comeback nå
Liker.
Hadde vært veldig kult!
Mye Nusa-snakk blant Tottenhamfolk i dag. Interessant hvor høyt anerkjent han er blant fans generelt - ikke bare nordmenn.
Tok den avgjørende straffen for meg da vi vant CL for andre gang nylig
Altså, dette kan man jo like!
Helt konge om han kommer.
Mange engelske nettsteder som skriver om dette nå dem siste dagene. Om det bare er et rykte som flere har plukket opp og klippet og limt inn hos seg selv, eller om dette faktisk kommer fra flere hold vet jeg ikke.
Men dette er interessant og av det jeg har sett av han så er potensialet meget høyt. Type uslepen diamant.
Det var snakk om kjøp og så låne han tilbake frem til sommeren. Helt ok, men jeg tror han kunne kommet inn og gjort en jobb med en gang.
Nusa > Johnson
- Redigert
Vi mangler en virkelig verdensklasseving (Son er en verdensklasse avslutter, men jeg sliter med å kalle han en verdensklasseving - han kan ikke forandre kamper slik Ginola, Bale etc. kunne). Nusa er ikke der, men han er en av de som kan bli det.
Håper virkelig vi får til denne. Er jo helt absurd hvor mye talent Norge har fremover i banen. Nusa har uten tvil potensial til å bli like stor som Ødegaard. Haaland er vel drøyt - men så er jo han blitt menneske denne sesongen også.
Blir en kjedelig sommer hvis vi får til denne
Hadde vært svært gledelig med en norsk spiller igjen.
Haaland, Ødegaard og Bobb. Vi trenger Nusa for å konkurrere litt i norske medier
- Redigert
Eccleshare også:
WLB nå:
Very positive talks with Brugge about concluding this deal and nusa has accepted the project. It’s not done yet but it’s heading that way we want it wrapped up asap.
There’s still a window for some disruption but club are trying to close that window asap
WLB:
Club are seeing if we can bring him in this window ! Ange wants him now nusa was reluctant at first however there could be a way to do it . If not will be buy to loan back
Personlig håper jeg han blir i Belgia, men vi er helt tydelig veldig interesserte og ting diskuteres. Nusa må føle seg virkelig ønsket om ikke annet.
Kjenner at dette er en signering jeg har veldig lyst på. Barnslig stas med en nordmann igjen!
For han mistenker jeg at kjøp og tilbakelån er beste løsning. Da får han fullføre sesongen med mye spilletid, og får en hel pre-season her å tilpasse seg på.
- Redigert
Tenker det er nå (dette vinduet) eller aldri (hva gjelder Nusa). Takket være "kjip" økonomistyring de siste årene er vi (visstnok) en av få toppklubber som kan bruke penger i England dette vinduet.