Knut Cuti virker som @Kungreke også var inne på over at dette er en mann som trenger å spille på grensen. Og spørsmålet er om han har latt denne karantene-situasjonen prege seg for mye. Burde selvfølgelig bare vært en karantene. Det andre gule før forrige karantene var tåpelig av ham.
Kungreke Knut Riktig, men nå som han er ute neste kamp uansett er det viktig at han ikke får seg et nytt rødt kort. For da blir det jo bare enda mer karantene.
Schism Fortsatt tro på Bissouma, men skremmende hvor mye svakere han er nå vs de første 5-6 kampene. Greit at han ikke kunne holde det nivået hele sesongen, men skal vi spille CL osv neste år må vi ha en tropp for folk har et OK minstenivå.
Schism Hvor mye spiller Bissouma på grensen? Litt som i dag synes jeg flere av kortene kommer veldig unødvendig. At han ikke finner helt den balansen defensivt kan jeg akseptere. At han prøver å forandre seg er positivt. Men det kan ikke forklare alt. Så høres dette nok litt mer dramatisk ut enn jeg mener det. Fortsatt veldig god tro på Bissouma.
John_chef Jeg synes jo stemplinga på Porro i første, kanskje er det klareste gule i hele første omgang
Cuti Ble for opphengt i måten Dier ble runda på da Davies kom til unnsetning i første omgang. Men hjelpe meg for en manglende innsats av Porro i den situasjonen. Gidder ikke late som han skal følge mannen sin en gang.
presley Synes det går litt her å der. Retur løpende er ikke like sterke lengre.Sarr og Bissouma ser trøtte. På tide å sette innpå Bentancur, en som holder roen og gjør kloke valg. Mulig det er feberen min som ser feil, det går opp slik vi spiller nå.
Schism Nå blir vi veldig stående her. Håper å få se Bentancur veldig snart. Sarr klart best av våre på midten men ser nesten sliten ut allerede? Veldig rart med tanke på hvordan motoren hans vanligvis er. Slipper vi inn nå taper vi. Hjelpe meg Kulusevski!
Schism John_chef Helt merkelig den der. Null selvtillit. Går innover og null bestemthet i det han gjør. Bortsett fra målet har det vært mye dårlig fra han i dag. Gjelder forsåvidt hele frontrekka. Son spiller så man savner Richarlison. Davies er mannen som holder fortet. Vært sjokkerende god.
Kungreke Kanskje på tide å gi Veliz en mulighet? Veliz, Bentancur og Lo Celso, ser for meg det kan få fart på sakene.
Schism Sarr må være syk eller noe. Men bra å få inn Bentancur. En av få i troppen som kanskje kan få snudd dette.
presley God kamp av Sarr, men ble trøtt. Vil ha inn Gill for Johnson, trenger hans fart nå som vi blir presset tilbake. Han tør mer enn Johnson, sette fart på kontringene.