Palace denne runden, hører de er svekket mtp skader (Eze & Olise).
Vi flyr høyt om dagen og jeg koser meg godt.Så grusomt vi hadde det under Conte og nå er vi plutselig her.
Jeg vil si at vi har vært litt heldige, ja alle trenger litt flaks her og der.Vi gjør litt feil og der, men vi er ikke blitt straffet for det enda.Ta Arsenal kampen, vi kunne fort ha ligget under 3-0 til pause.Liverpool sitt annulerte mål er en tabbe.Fulham fikk sine sjanser.United skapte også gode sjanser mot oss, men de scoret ikke.
Vi derimot scorer mål, laget er blitt et lag.De spiller for hverandre, ofrer seg for laget.Esker å se keeper og forsvarer jubel for en redning/blokk/takling osv.De skal gjøre det, det er like viktig som å score mål.
Jeg har tro på poeng, selvsagt har jeg det.Men synes jeg ser allerede nå at noen spillere er litt trøtte, de merker kampene for klubb og landslag.Må vurdere å gjøre litt forandringer til denne kampen.
Leser/hører noen vi spare Bissouma til Chelsea kampen, det er jeg ikke enig i.Vi kan ikke tenke slikt, hva om han får et gult kort til?
Han spilte ikke siste kamp og dermed uthvilt til dagens kamp.Det spilles om like mange poeng denne runden.
Laget jeg vil starte med:
Vicario
Royal-Romero-VDV-Udogie
Højbjerg-Bissouma
Kulu-Maddison-Johnson
Son
Inn med Royal, ikke noe mot Porro, men det er vikitg å rotere. Porro har vel spilt det meste av kamper.
Højbjerg inn for Parr, han gikk av banen etter 60 min.Han er ung, gi han litt hvile.
Johnson inn, Richarlison jobber bra, men tror han trenger å roe litt ned.Han ser ofte stresset ut med ballen, spesielt foran mål.
Jeg håper virkelig at Ange ikke bytter Maddison og Son samtidig, det funkerer ikke.Vi mister mye banespillet vårt, vi mister kontrollen.