Crystal Palace (11) VS Tottenham Hotspur (1)

Turnering: Premier League
Når: 27. oktober 2023 kl 21:00
Stadion: Selhurst Park
Dommer: Andy Madley
TV: Viaplay, Viasport Premier League

Tottenhams lagoppstilling (forventet):
Vicario
Porro Romero van de Ven Udogie?
Sarr Bissouma Maddison
Kulusevski Son Richarlison

Innbyttere: Forster, Dier, Davies, Emerson, Skipp, Højbjerg, Gil, Lo Celso, Johnson
Skadet: Perisic, Whiteman, Solomon, Sessegnon, Udogie?
Suspendert:

Motspiller å se opp for: Édouard?
Forventet resultat: 1 - 2 (Son x 2)

Arkiv med Crystal Palace mot Tottenham-kamper

Tabellkonkurranse: https://spursforum.no/tabellkonkurranse (oppdatert t.o.m. runde 9)

#Tottenham #Crystalpalace #CrystalpalaceTottenham

Hvordan ender kampen?

Denne avstemningen er avsluttet.

Dilemmaet her er om man sparer Bissouma til Chelsea, eller om man tar sjansen på at han ikke får gult?
Højbjerg var god i går, men mot Chelsea kjenner jeg at jeg ønsker meg Bissouma!

OsvaldoArdiles Et veldig godt poeng... blir spennende å se hvordan Ange tenker.

Det sagt så tror jeg virkelig ikke at CP blir noen lett motstander. Ikke usannsynlig å gå på sesongens første tap her.

Interessant dilemma. Tror han går med Bissouma på fredag. Også litt fordi Højbjerg muligens ikke har maks kampform hvor mandag - fredag kan bli travelt.

Bissouma må snart lære seg å spille uten gult også.

Ja. CP har noen viktige ute. Eze og Olise spiller ikke. Deres to beste. Schlupp er vel også ute. Ikke like god, men hadde nok spilt.

Blir vel tøft i den forstand at «lille» CP skal slå «storebror», men vi er opplagte favoritter og en kamp vi bør vinne. Så vinner vi ikke 100 av 100.

Helt åpenbart en kamp vi skal vinne med tanke på formen vi er i.

cjmozart Nei fysj, at vi skal gå målløse av banen tror jeg ingenting på. Nå er jo Johnson tilbake også.

• Knut svarte på dette.

Kungreke Han satte ikke akkurat sitt preg på gårsdagens kamp de minuttene han spilte akkurat...

Knut Ikke allverden man får gjort på 17 minutter med en helt nykomponert 11er

Sant, men jeg hadde håpet på noen glimt av hva som bor i ham likevel.

BJ er nok avhengig av å bli spilt opp riktig, og uten Biss, Maddy eller Bentancur på banen er han avhengig av å treffe riktig på et brudd fra PEH og de er ikke alltid så enkelt.

Egentlig ganske bra vi har denne kampen så tett på den forrige. Vi kan korrigere feil, mens dem er friskt i minnet og tanken på å kunne dra ifra i front bør være en stor drivkraft. Når det er sagt så blir ikke dette en enkel kamp.
          ( Ingen kamper kan vel kalles for det )

Andy Madley blir dommer

Helt greit kjenner jeg. To spillere vi hadde hatt bruk for.

Udogie er usikker for oss

Cuti Så pressekonferansen til Hodgson nå. Rimelig defensiv kan man si. Han sier vel mer eller mindre rett ut at det ikke er usannsynlig at de taper 😳