Kommer an på om man diskuterer det langsiktige potensialet til Kulusevski eller konkret denne sesongen. Det er jo ikke klart, men mulig vi snakker forbi hverandre uten at det betyr at jeg ikke leser hva du skriver.
Ja. Han mistet litt over en mnd i høst. Ganske nøyaktig like lang tid som Romero har vært ute - uten at vi diskuterer at hans sesong har vært dårlig av den grunn.
For meg handler dette om at du glemmer at Kulusevski faktisk var god i høst - fordi han de siste mndene opplagt ikke har vært spesielt god.
Så kan man fortsette å diskutere den høsten til evig tid - tviler på at du vil modifisere dine uttalelser nå. Eller man kan kanskje ha en mer konstruktiv samtale om Kulusevskis fremtid. Selvsagt blir nok det også litt påvirket av hvordan man bedømmer hans høst - så kanskje det ikke er mulig.
I en større diskusjon er det interessant hvordan vi nå har formet våre angripere. Trenger ikke nødvendigvis være negativt, men vi har to ikke spesielt spillende spillere på venstre i Son og Richarlison. Skal man da ha en mer spillende på den andre siden - eller skal man gå for et lag med renere typer som er mer direkte? Vet ikke, men det vil nok påvirke Kulusevskis fremtid.
Personlig mener jeg vår høyreside er ganske satt for neste år.
Kulusevski
Bentancur (enten som høyre 6 eller 8)
Romero - Porro
Jeg liker det jeg ser.