Schism Gikk vel gratis dit sÄ tror ikke han hadde noen mulighet til Ä bli vÊrende i CP. Siste sesong i CP var ikke spesielt produktivt. Ble kneskadet i Everton. Blitt mest rot etter at han var veldig god i 18/19.
CWaddle Husker hans venstreben ble omtalt som et verdens beste venstreben. Tror det var etter han var hos oss, og hos oss var alle innlegg bak mĂ„l. De mente nok skuddet hans. Han hadde/har et greit tilslag đ
Madball Kult at han fÄr bygge form i Spurs. At karrieren hans har blitt som den har overrasker meg ikke i grunn. Litt Lucas Moura over han. Bra fart og tidvis gode ferdigheter men mye dÄrlige valg med ball. Skader hjelper selvfÞlgelig heller ikke Uansett hyggelig om han kan fÄ fart pÄ spillet sitt igjen med litt hjelp av Spurs. Gratis og skadefri kan jeg ikke skjÞnne at ikke en av klubbene nede i sumpa kan ha bruk for erfaringa hans
Schism Var jo ikke helt ulik Bale pÄ mange mÄter. Bale lÞp fort og sparket ballen imponerende. Hvor skulle det gÄ? Bale utviklet seg til Ä bli ypperste verdensklasse - Townsend ble en moderne versjon av Matthew Etherington. Ikke at jeg nÞdvendigvis pÄstÄr at Bale og Townsend var like store talent (Bale var stÞrre), men veldig fÄ sÄ hvor god Bale kom til Ä bli (om noen) og Townsend ble kanskje litt dÄrligere enn man hÄpte. Bale klarte Ä tilegne seg nok "dimensjoner" i spillet sitt til Ä ikke bli forutsigbar - det gjorde aldri Townsend. Med litt bedre hode tror jeg han kunne blitt en veldig bra PL-spiller (selv om han aldri hadde blitt Bale).
Knut Den godeste Andros er Ă„ finne for fĂžrste gang i startoppstillingen til Luton i kveld. Motstander er Lpool. Godspeed!
Schism SÄ langt virker det som Townsend og Barkley vil bidra positivt for Luton. Absolutt ikke alltid tilfellet nÄr lag litt lengre ned henter den type spillere.
Madball Schism Kult at det finnes spillere som er villig til Ä gÄ ned for Ä spille for mindre lag. Mulig Barkley ikke hadde allverdens tilbud. En spiller som er god men ikke fÄtt vist det for de beste lagene. SÄ jeg synes kanskje noen spillere burde av og til vÊre fornÞyd med Ä spille Premier League og vÊre gode pÄ ''dÄrlige'' lag
Schism Madball Virker som Townsend og Barkley er fornÞyde i Luton i alle fall. Kan ikke si noe pÄ innsats og disiplin der.
Kungreke Tenker at det mÄ vÊre "gÞyere" Ä sloss for overlevelse enn Ä bare ligge pÄ midten og ikke komme noe sted. Dersom Luton klarer seg tror jeg spillerne der fÞler mer "glede" eller "mestring" enn et lag pÄ f.eks. 13 plass
Andreas Artig Ä sjÄ at Townsend tilbake. Fekk ikkje utretta noke voldsommt, men ganske sikker pÄ at han kan bli viktig for eit lag som Luton. Synst Barkley hadde ein god kamp. Bra for han.
Knut đšđŁïž Luton forward Andros Townsend: "Every night for dinner, I eat chicken feet. Steamed chicken feet." "The collagen in the chicken feet, there's cartilage, there's so much goodness." "They even put it into performance pills and shots now. I order chicken feet in massive batches." "You can boil them, I steam them. 20 minutes and it's lovely. It's like a chicken wing." https://www.thesun.co.uk/sport/24696024/premier-league-andros-townsend-chicken-feet-luton-town/amp/
Schism Bodd i Kina. Det der stemmer ikke helt - hva gjelder hvor godt det er đ Hva gjelder hvor sunt har jeg ingen syn pĂ„ saken.