Schism Opplagt ikke uslåelig dette Arsenal. Få ut BJ og Sarr hvis de starter like dårlig i andre. Legg ei arm rundt Bissouma så har vi en sjanse.
Schism Og skal vi gi litt skryt. VDV enorm. Vicario med to svært viktige. Maddison vært svak, men veldig bra før målet. Godt gjort av Son også.
Kungreke Schism Ikke noe annet å si på det. Men situasjonen burde jo ikke oppstått engang. Dommeren skulle jo blåst etter vi mistet fordelen etter slaget i ansiktet til Udogie.
Schism ![ Vi skal late som det er en stor prestasjon å bomme her? Her tror jeg det må noe sterkere til enn sukker. Metamfetamin kanskje?
John_chef Jeg synes dommer er veldig raskt nede i lomma mot spillerne våre, mens ikke den andre veien. Det er tross alt et London Derby. Det skal være litt temperatur
Mabbutt VdV og Kulu har vært gode, Vicario vår beste? Mange gule kort på kort tid, skulle vel hatt et Arsenal også. Kan koste oss dyrt de kortene...
Schism Så ikke noe slag i noe ansikt, men får se om pausen motbeviser meg. At Saliba har hånden oppe er ikke det samme som et slag.