What Lies Beneath said:
it's in the final stages. I was told he is on his way which I'm sure will be very soon

Ja takk, dette ser jeg på som et godt kjøp.
Jobber hardt, en spiller som legge ned innsats.Tar han lett inn, så selger vi Lo Celso og Ndombele 😁
Gjorde det bra hos Palace sesongen 21/22,Kun 23 år.

En spiller jeg har sett på en stund og tenkt: Han hadde passet perfekt i Tottenham.
Tommel opp fra meg😁

4 måneder senere

Har absolutt ingen tru på at en av Chelseas sikreste kort denne sesongen blir sendt nordøstoverfor å styrke oss. Mulig jeg tar feil men gir det 0.1% sjanse.

So you tell me there is a chance?

4 dager senere
5 dager senere
4 måneder senere

Vil ikke ha han. Men hvis Ange klarer å bli noe annet enn midt på tabellen med Gallagher beviser det i det minste at han er en bedre trener enn Pochettino.

Schism Chelsea ligger vel rett bak oss på tabellen nå. De har også tapt færre kamper.

Kungreke

Grunnen til at de ligger bak oss er fordi de må spille med folk som Gallagher har jeg hørt.

Så er Cuti og megselv faktisk enige her. Gallagher er ikke en vi ønsker.

Jeg har litt problemer med å se hva han kan tilføre, som vi ikke allerede har.
      Det er andre områder jeg ønsker å fokusere på.
      Mener ikke han er en dårlig spiller da.

Er ikke det at CG er så dårlig. Hadde gjerne tatt han i troppen (hvis man ser bortifra pris). Han spiller med mye energi. Han er involvert i mye. Ikke helt ulikt Werner fra hans yngre dager i den forstand at han er mye i «aktivitet», men veldig ofte blir det lite ut av det. Som føles frustrerende.

Det som har forandret seg for meg siden i fjor sommer er at han er mye svakere teknisk enn jeg trodde. Fra sesongen i CP så jeg på han som en fotrapp teknisk type. Fotrapp er han, men teknisk er han veldig ustabil. Forstår ikke helt hvordan det skal passe inn for Ange.

Han er ikke den defensive vi trenger. I den litt mer offensive rolle (selv om jeg mener det er oppskrytt hvor definert det er under Ange) har vi Sarr og Bentancur (ser jeg fikk veldig rett om Bentancur og hvor lang tid det ville ta han å bli god igjen - han også fikk en ekstra skade på toppen selvsagt). Gallagher er ikke bedre enn de to. I den siste rollen er han egentlig ikke så skapende. Mye bedre defensivt enn Maddison dog. Hvis vi har så mye penger at vi kan svi av 40-50m på en utfordrer til Maddison så kanskje greit nok? Høres merkelig ut.

For meg virker det som vi har hengt oss opp i en spiller som vi burde glemme. Håper det er en kar vi holder varm i tilfellet Chelsea «må» selge billig. Dessverre tror jeg det blir enda en Johnson. Johnson er ikke ubrukelig, men det vi betalte var hinsides.

Gallagher er vel enda et "smart" kjøp. Fyller en HG plass så om han ikke er for dyr kan jeg se logikken

Vil jeg ha ham? Nei.