PL: Burnley - Tottenham | 2. september 2023
Håper Richarlison starter om han er frisk. Tror det siste han trenger nå er en oppstykket sesong. Tror det beste er å gå for samme oppstilling som de to foregående kampene. Ingen gjorde seg fortjent til å starte av de som kom inn fra start på tirsdag, så de får evt få innhopp.
Burnley uten poeng på 2 kamper, kun scoret 1 mpl og sluppet inn 6.
Vi er favoritter her, Burnley er et lag som skal få jobbe hardt å greie seg i PL.
Etter skuffelsen på tirsdag, så er det vikitg å gå videre.Starte med et sterkt lag.Vi får se hav som skjer på siste dag i vinduet.
Tror Burnlet holder litt igjen mtp på null poeng så langt.Vi må styre spillet, noe vi er blitt bedre på takket være vår nye midtbane.
Enig med Knut angående laget.
Ja det blir vel naturlig å kjøre på med den oppstillingen som har gitt oss den gode starten i PL.
Deilig å være ferdig med overganger osv slik at en kan forholde seg til det som er og ikke alt hvisomdersom.
Lenge til neste kamp så her bør det ikke bli spart på noe som helst
Lo Celso skadet igjen. Helt utrolig.
Hvem vinner av Lo Celso og Sessegnon i en konkurranse om å være mest skadet?
Merkelige er at for Betis spilte han full sesong. Så utlån halvt år til Villareal hvor han spilte jevnt. I fjor spilte han også jevnt foruten den ene skaden som satte han ut av VM.
Ser man på transfermarkt så er skadehistorikken hans bra foruten når han spiller for oss.
Skal ikke trekke konklusjoner på ett tilfelle, men man blir jo da litt frista til å tenke at det kan ha noe med vårt medisinske og/eller fysiske apparat å gjøre.
Aner ikke. For meg er Lo Celso en kriger. Så vil overraske meg om det står på vilje.
Hva gjelder det medisinske så har vi hatt forskjellige fysiske trener om ikke annet. Hva gjelder leger vet jeg ikke. Men er de så firkantete at de ikke kan spørre hva som evt har fungert i Spania? Høres i så fall rart ut.
Så skulle jeg tippe så vil jeg si en kombinasjon av flere ting. Høyere intensitet her. Kaldere. Uflaks. Kanskje et apparat som litt tilfeldig ikke forstår Lo Celso like godt osv.
Trodde nå som Lo Celso fikk en pre season at det skulle bli bedre. Det kan jo fortsatt skje. Siden vi ikke kjøpte noen må vi forvente at han kan spille i år.
Trist, makan til uflaks denne spilleren har hos oss! Alvorlig skade?
Richy vraket! Son på topp!!
Solomon fra start, blir spennandes
Antar Richarlison ikke har fått trent normalt siden Fulham. Ikke at det er et problem. Sannsynligvis vårt beste lag akkurat nå.