Tror Richarlison burde senke skuldrene og være tålmodig, ikke fokusere på at han mislykkes foran mål. Laget scorer 2 mål pr kamp, så ingen krise at spissen ikke scorer for øyeblikket. Var bra med i spillet og jobba bra i 1. omgang. Tipper målet hans kommer når vi virkelig trenger det, og da er han forhåpentligvis igang.

Sanchez så ut til å virke i bra humør sammen med Postecoglu etter kampen, tror han blir og spiller en del utover sesongen. Den høye linja vi kjører i år passer styrkene hans bedre enn å stå på egen 5 meter å forsvare seg.

Kjekt at Lo Celso fikk spilletid, vanskelig kampbilde i 2. omgang, men viste at han er rolig og god med ballen i beina.

Postecoglu virker å være flink til gi gutta minutter, det er bra! Blir viktig når skadene kommer!

Blir tryggere og tryggere på Vicario.

Schism Jeg har vært negativ til Højbjerg, men skifta mening iløpet av sommeren. Ingen problemer med at han spiller, kvalitet å ha i troppen. Tror også at han blir bedre når han slipper å spille 90 minutter alle kamper.

Å kunne skifte mening om spiller når man blir motbevist er bra 👍

Utrolig sterkt å dominere en bortekamp fra start til slutt( med unntak av noen minutter i 2. Omg hvor vi hang litt i tauene)

Vet ikke hva som skjedde med Richarlison i andre. I første jobbet han knallhardt og var egentlig OK. I andre virker han bare stresset og gretten. Skuffende.

Forstår at han kjenner presset. Kan bare se måten Kulusevski jubler på. Også en som tydelig har latt seg stresse av at han ikke produserer. Opplagt at det vil påvirke prestasjonen, men da må man tålmodig bare jobbe seg igjennom det.

Schism
«Problemet» med Højbjerg er at han ikke er noe bedre enn Sarr og Skipp, og da gir det mer mening å satse på de to.

Men så lenge det er stor usikkerhet rundt Bentancur, er det forsåvidt ingen grunn til å stresse med å selge.

Dougie

Mer eller mindre.

Nå har Sarr og Skipp fått sjansen skikkelig. Da blir det også opp til dem å holde en kar som Højbjerg ute av laget - hvis Højbjerg klarer å kjempe seg inn igjen så helt greit for meg.

Problemet med Conte var at de aldri fikk sjansen til å spille seg inn i første omgang. Det har Ange mer eller mindre løst allerede.

Litt som med Kane er jeg temmelig nøytral til Højbjerg. Selger vi til en god sum så helt OK. Blir han værende og spiller som i dag så veldig bra. Og skulle han faktisk kjempe seg inn igjen ved å være bedre enn de andre - så enda bedre.

Blir spennende å se mot Fulham. Håper vi går for et omtrent rent «b-lag» med folk som Højbjerg, Solomon, Lo Celso, Sanchez osv. Basert på innhoppene så langt vil jeg si Højbjerg er den som ser skarpest ut.

Kungreke

Mye der jeg ikke er enig i. Alltid ekstremt skeivt etter mål og målpoeng (som selvsagt er viktig, men får være måte på). At Son var like god som Udogie og Porro er jo helt komisk - og bedre enn de to stopperne. Samme at Sarr var like bra som Bissouma (men Sarr får selvsagt mye pga en bra målgivende). Maddison var god, men 9.4 er rimelig drøyt osv.

At Richarlison skilte seg litt ut er dog ikke helt feil (selv om han ikke var håpløs i første).

Richarlison spiller vel egentlig en grei kamp. To veldig dårlige involveringer rett før han blir bytta ut gjør noe med minnet. Samtidig er jeg ikke uenig i Anges beslutning om å ta ham av da han var på en veldig frustrerende og nedadgående reise i kampen.
    Men ser vi Richarlison i hele konteksten begynner det jo å danne seg et mønster

Jeg er nok litt mer tålmodig mer Richy enn de fleste her inne, som tidligere sagt, jeg har en greie for underdogs.

Skjelden har jeg sett en spiller fått karrieren til de grader ødelagt av lite (ingen) tillit, og da i tillegg til skader som Rich forrige sesong. Dog har de tre siste managerene vært direkte ødeleggende for mange spillere. I tillegg spilte vi 3 av de 4 oppkjøringskamper med han der spissen vi solgte, så har han heller ikke denne sesongen fått lagt forholdene tilrette for å lykkes.

Skulle laget slutte å score mål, og det ikke er tegn til noe bedring om noen måneder vil jeg nok bli litt mer kritisk også. For øyeblikket lukter det såpass mål av dette laget at for min del kan han få tid. Synes det var verre i fjor, da vi tapte kamper samtidig som Son og Perisic hadde klippekort. Det som evt kan gjøres er å starte med noen andre, og heller gi han innhopp og mulighet til å spille seg inn.

Richy kommer aldri til å fylle skoene til Kane, men så lenge laget scorer mål gjør det meg ingenting.

Beholder gjerne dansken, synes han har mange bra kvaliteter. Sterk defensivt og litt undervurdert offensivt.
    Men om han ender opp som rotasjonsspiller spørs det hvor happy han er med det. Har nok ambisjoner om mer.

Eddie jeg syns ikke han er noe bedre, for mange dårlig touch og valg, etter min mening.