Ikke bare jeg og COYS som ser syner i tilfellet, ref artikkelen fra The Express 😉

Knut Han har sikkert fjernet den når han så hvor dumt det ser ut 😅

• Knut svarte på dette.

Knut Det er jo en kjempe assist.
    Må inrømme at eg ikkje skjønnte den før eg googla det. Her er ein fantastisk video som viser kor fantastisk den assisten var.

en måned senere
    9 måneder senere

Kungreke

Ja. Evt trener.

Blir bare spekulasjon fra min side, men kan se for meg at han er flink med mennesker i litt mer «hands on» situasjoner.

Eg har klokketrua på han uansett kva han måtte gå for. Han og Toby er vel blant dei mest fotballsmarte hauda vi har hatt i klubben på lang tid.

Schism ink med mennesker i litt mer «hands on» situasjoner.

Mener du dra av folk buksa 🤣😂

Så kan han jo skilte med ein av dei aller aller beste assistane i verdshistoria (Puskasmålet til Son)

7 måneder senere

José Mourinho on Jan Vertonghen giving him his shirt after Fenerbahçe vs Anderlecht:

"Jan is still one of my boys. That will always be the case.

"How he works as a player, but also as a person. I love that. I will cherish his shirt."

Knut Helt utrolig at vi skuslet bort Mourinho på den måten. Vi hadde vunnet den cupen og mere til om han bare hadde blitt backet.

Kungreke
          Har tenkt det samme selv noen ganger.Mourinho har vunnet med alle klubber han har vært i, men ikke hos oss.Det er litt flaut å tenke på.