Her tenker eg og at eg vil skyte inn en liten kommentar. Eg huskar godt at du, Schism (elskar Tool referansen), har prata negativt om allt som omhandlar Covid tema.
Dette (covid) er politikk vs helse vs økonomi (og dra gjerne inn symbolpolitikk og), Som mange andre tema er. Men eg missta min svigerfar til Covid. Han var i god helse, men fikk pappmasje-lunger av covid, blei covid-fri, og døde etterpå. Covid-fri, men overlevde ikkje covid. Han var ein del av den "svenske modellen".
Så kvar gang nokon seier Covid er en "scam" eller "overdreve" eller ka faen man vil, så rablar det for meg. Han hadde fint overlevd en "forkjølelse" eller "influensa".
Eg veit godt at det ikkje er noke ille meint fra di side når du skriv som du gjær. Og det gjeld alle tema. Men nokon gangar, kanskje, det ikkje er nødvendig å sparke inn dører som iallefall allerede er halv-åpne.
Du har tydlege politiske meiningar om mykje og mangt. Og eg skal ikkje være den som utfordrar deg på dei.
Eg vil bærre være ei stemme for dei som ikkje nødvendigvis er enig i allt du seier.