presley Synd vi ikke greier å sette sjansene, vi kunne fort ha scoret et par til. Må si at jeg er skuffet over Richarlison, synes han ikke greier å innvolvere seg.Mulig jeg er streng pga vi hadde Kane i manger sesonger.Hva sier dere?
Andreas Eg trur nok desverre Richy er feil fyr i feil lag i feil type fotball. Men kven veit. Kan plutseleg finne ut av det.
John_chef Andreas tenker litt det samme. Samtidig ser jeg at han binder opp 1 til 3 spillere, nesten hele tiden
Schism Ginola14 Utvilsomt. Udogie også. Rå fysisk kraft på begge to. Ikke akkurat dårlig tekniske heller.
Schism Richarlison har ikke vært god i dag, men Rashford er blant de beste i PL og har vel ikke skapt mye mer? Ikke en kamp for midtspissene så langt.
John_chef Jeg synes det er litt rart når dommer legger lista lavt i første omgang, og gir frispark og gule kort over en lav sko. For så å heve lista etter pause.
presley Udogie ut, liker ikke det.Hverken Perisic eller Davies har farten til Udogie Son som spiss, spent på hvordan det går mot sterke midtstoppere.Men vi ikke så mye alternativer på topp.