Vedrørende de "halvtomme glassene" på forumet angående denne sesongen. Dette er helt sikkert vært kommentert av flere her inne vedrørende denne sesongen.
Litt tanker og kanskje andres tanker om sesongen.
Vi fikk endelig tak i en ny manager som det ganske tidlig ble klart at ville spille en type fotball vi ville elske.
Her må så store endringer til at vi må gi fyren tid.
Vi mistet vår garantist på haugevis av scoringer.
Han/vi trenger minst en sesong til å få dette prosjektet i flyt.
Personlig forventet jeg en "mellomsesong" hvor vi skulle bygge og endre totalt spillestil. Må si at jeg ikke var veldig optimistisk eller hadde store forventninger med tanke på plassering.
SÅ, begynte "problemet"
Vi startet sesongen over all forventning og storspilte.
Så begynte vi, meg inkludert, å håpe på en topplassering og CL spill.
Men, pokker, dette er jo for tidlig, er det ikke?
Vi ble for lette å lese og en liten følelse lå der at vi overpresterte i forhold til hva vi kunne forvente.
Så jeg mener at vi på nåværende tidspunkt er der vi bør være med en så total forandring i stil og til dels materiell.
Så kommer fortsettelsen da..🧐
Det må selvfølgelig komme betydelige fremganger neste sesong bakover og fremover på banen. For oss tydeligere organisering. Stabilitet.
Velger å tro at Ange faktisk har en plan hvor vi stegvis skal forbedre oss. Defensivt, offensivt, plan i spillet og uforutsigbarhet for motstanderne.
Rydde og få inn nytt blod som passer stilen vår samt ta vare på de utrolige unge talentene som faktisk er der.
Hvilke spillere som må ut og inn er en annen diskusjon men, kreativitet på midten, en Kane type der framme og konkurranse på flankene og backene er et must.
Er ikke verre en det 😉
Ser med stor spenning, og mer optimisme enn på mange år, frem til overgangsvinduet, pre season og neste sesong.