Kungreke Vansalot Poeng. Bryr meg fint lite. Eneste som har noe å si er hvordan vi gjør det i forhold til oss selv.
CWaddle Schism Det er så deilig å se. Håper ikke resten får malaria også. Ser ikke så sjuk ut sjæl heller da, så 😂👍❤️
Cuti Egentlig en veldig kjedelig sesong for vår del dette. Ryker med en gang i begge cupene og ikke Europa heller. Blir rett og slett for få kamper som betyr noe på TV for min del 😅
Mabbutt Cuti Ja, hadde håpet på en cup i år, ble meget skuffet da vi røyk så tidlig. Vil ut i Europa igjen, samme hvilken turnering.
presley Ja takk, uansett hvilken. Skulle vi komme til en av cupene så håper jeg vi tar den seriøst, selv om det skulle bli Conference League.Vi har ikke vunnet noe mange år, jeg jubler godt om vi skulle vinne Conference League neste sesong.
Mabbutt presley Enig, tror også at EL og ECL kan være en fin plass å «lære» å vinne. Samme med Ligacupen. Jeg tror faktisk vi må lære det. Men da må det prioriteres.
Dougie Cuti Må jo nesten bare huske på at på denne tida i fjor gjorde det mentalt og tidvis fysisk vondt å skru på tven for å se oss spille. Perspektiver og alt det der!
Cuti Dougie Helt klart annerledes feeling å se på denne sesongen ja. Ungt lag som bare bør bli bedre de neste årene dersom vi ikke mister noen.
rihno Ange har definitivt noe på gang og han er tydelig på at det vil ta tid før spillerne mestrer taktikken fullt ut. Noterer meg at flere i engelske forum har begynt å stille spørsmål ved taktikken, at planen er så gjennomsiktig at alle lag har funnet mottrekk. All we need is just a little patience…