Cuti
Litt usikker på hva du mener?
Son er vel det nærmeste vi kommer ei universielt elsket og respektert superstjerne blant alle som følger Tottenham og mange som ikke følger oss?
At man diskuterer hvordan man kan få mer ut av han betyr ikke at man synes han er dårlig. Tvert imot vil jeg se på det som et tegn på hvor høyt man tror en spiller kan nå som spiller så bra, men allikevel kanskje kan bedre. Kanskje ikke helt ulikt diskusjonen her inne angående Romero i fjor.
For meg er ikke den Son vi nå ser maks av hans potensial. Men det gjelder alle våre angripere merkelig nok. Merkelig fordi vi faktisk skårer mye fra åpent spill - så hvor mye bedre kan det bli? Det gjelder da også de som mener Richarlison, Kulusevski, Johnson osv er dårlige også (for meg da Johnson). Er jo ikke slik at vi kan skåre flust ned mål fra åpent spill mer enn neste lag for at vi skal være fornøyde.
Jeg tror ikke Son vil bidra med særlig mer målpoeng enn nå fremover, men jeg mener fortsatt vi kan få en del mer ut av han i spillet generelt. Fordi han er så god. Ikke fordi han er dårlig nå.