Veldig ofte enig med deg John, men ikke enig i at bredden er syltynn.
Synes som nevnt tidligere ikke kampen i går er noe godt eksempel på det heller. Ser Porro ble kåret til vår beste inne på SC, men Davies var klar nr. 2. For meg var Davies vår beste.
Av de «nye» i Dier, Davies, Emerson, Højbjerg og Johnson synes jeg kun Højbjerg var dårlig. Og våre tre dårligste var etter mitt syn Bissouma, Son og Kulusevski. Bissouma og Son skal være to av våre beste. Hvordan skal man vinne med et skadeskutt og kanteneutsatt lag hvis ens stjerner som er igjen er de dårligste? Selvsagt skulle jeg heller ha hatt en Romero på banen isteden for Dier og en 100% Bentancur for Højbjerg, men det forandrer ikke at tre etablerte og to av våre bærebjelker i Bissouma og Son ikke leverer. Greit at gode lag har veldig bra bredde, men enda viktigere deres beste spillere leverer når man trenger det. For oss sitter to hjemme grunnet dustete karantener (spesielt Romero) og de som er igjen leverer ikke (foruten Vicario - i den grad han allerede er en av våre «stjerner»). Så kan vi ikke bytte ut alle våre beste, men skal vi oppnå noe kan ikke de ha mange kamper som i går. Da blir vi aldri noe mer enn kanskje et «nestenlag» igjen.