Gift Orban
Gammel post, men ikke så lovende for oss - dvs annet enn at mannen ikke liker Ars*
Det er håp.
Han ender vel opp i Chelsea...
Går på U21 kvote for 23/24 sesongen så det er jo gledelig med tanke på potensiell HG problematikk i år. Neste år må han derimot registreres.
Fulham har vist kastet seg på dansen nå. Så da blir det vel dyrere for oss. Synd Levy er så fordømt treg.
Tror interessen har omtrent null å si for prisen.
Så kan man lure hva vi daller med hvis vi virkelig vil ha Orban.
Snakker om han fra min 8 eller noe slikt. Kun skryt.
Får håpe det bare er et forsøk på å få ned prisen. Tror vi driter på leggen om vi ikke signerer han her nå, kommer til å koste mer senere.
Schism Hvis vi kan få en fornuftig avtale i land, men tror ikke 40 mill pund for denne spilleren er å overbetale, spesielt ikke med tanke på at vi tydeligvis er villige til å betale mer for BR, men dersom det betyr at vi sender Sanchez eller Dier andre veien kan jeg for så vidt forstå akkurat det. Tenker at vi egentlig burde gå for begge to, Orban tar som nevnt tidligere ikke noe plass i stallen denne sesongen.
Schism Når vi snakker overganger i 2023 er alt hinsides mye penger. Samtidig, klubbene nedover i Europa trenger disse pengene for å ibdet hele tatt kunne konkurrere med premier league og de andre store klubbene, så jeg forstår dem godt når de ber om større summer fra oss enn for eksempel en typisk tysk klubb.
- Redigert
Jeg mener folk blir litt fartsblinde hva gjelder summer. De fleste i Orbans situasjon lykkes ikke. Så vil det selvsagt alltid være verdt det for de få som lykkes.
Forøvrig. Så tror jeg vi vil prøve på mye de neste dagene så hvem vet hva som kan skje - selv om det normalt sett ikke blir mye av disse tilbudene på slutten.