Schism Hvis Tottenham trenger en type med begrenset kondisjon og særs dårlig nærteknikk er det bare å ringe. Hvis det er argumentet. At BJ skårer mål taler selvsagt sterkt til hans fordel. Alle er enige i det. Problemet at det er ikke nok for et lag som i det minste ønsker å kjempe om titler. Så får man se. Frank er ikke en magiker, men gode fotballtrenere klarer å utvikle spillere. Lett å glemme etter to år under Ange.
Cuti Madball Selvsagt har han det. På samme måte som de andre vingene våre må bli mer målfarlige. Men gikk fint under Ange. Ser ut som han fortsetter å levere under Frank også.
Madball Cuti så kan man spørre deg om grunnen til at de andre ikke scorer mer er fordi de ikke får den servicen Johnson får av de tilbake. Det er jo hele poenget mitt. Hvis du hadde hatt 2x Johnson på kantene hadde ingen av de scora
ManagerBill BJ er enda bedre enn under Ange,allerede...Under Ange kom ikke noe mål før langt utpå høsten 5 og 6 runde før 2 mål va ibox...So her er det allerede gjort store fremskritt ,,men det er ikke noe bombe....
cjmozart Jeg er fremdeles litt skeptisk til BJ; han jobber så dårlig og gikk flere ganger i offside-posisjon i går slik at han ikke kunne bli spilt inn. Han er beundringsverdig skarp når han får sjangser, men personlig vil jeg heller ha en smartere spiller i den rollen.
Knut cjmozart så lenge han produserer såpass mye med målpoeng er det vanskelig å ta ham ut, selv om jeg i utgangspunktet er enig.
Andreas Greia med BJ er jo at han er verdt å ha på bana så lenge han gir målpoeng. Men dei kampane han ikkje får målpoeng så er han jo nesten automatisk vår svakaste spelar. Er ikkje mange klubbar som tillater seg å ha ein slik luksus-spelar
Schism Jeg tenker dette blir en viktig sesong for BJ. Han må bli bedre, men det kan han også bli. Får man heller diskutere neste sommer om det han tilbyr er bra nok. At Frank ser at han sannsynligvis er best på venstre er et lovende første steg.
Cuti Madball Komplementære ferdigheter er det noe som heter. Så er det ikke sånn at jeg synes Johnson er verdens beste ving. Men han er utrolig god på det vanskeligste i fotballen. Så får andre være gode på andre ting. Sammen blir det bra tenker jeg. Ulike typer passer ulike kampbilder osv.
ManagerBill Madball BJ kommer til forsette å bøtte inn mål,,allerede forann sist sesong,,,Han kommer til å få sin beste sesong i Spurs ,,,TF hever nivået hans,,,skal ikke se vekk fra 15,17 mål i årets liga..
Madball ManagerBill gjerne. Men jeg trur ikke det skjer. Alt over 10 er uansett bra. Dersom han kan komme til noen innlegg også vil det være veldig lovende. Som skrevet over før så er det en viss sjanse for at måla tørker opp dersom vi møter lag som har lest oss og velger å ligge lavere. Var vel mye det som skjedde under Ange og da blir Johnson veldig unyttig og kostnadene ved at han er veik og ikke noe til kraft defensivt blir for mye om han ikke gjør seg spillbar under press og med mann i rygg.
Cuti Han har 25 mål og 18 assist på 87 kamper for Tottenham. Ikke verst med tanke på at han har spilt uten trener hittil.
cjmozart Men nå spiller han med trener, og har ikke nødvendigvis vist bedre taktiske egenskaper for det 🙂
Cuti De taktiske egenskapene er noe av hans styrke. Leser rom og er «alltid» på rett sted til rett tid. Tar også veldig gode valg når sjansen byr seg. Men han er ikke noen dribleving. Og det kommer han nok aldri til å bli. Jeg håper vi kjøper Savinho, og da kan fort Johnson ofte bli en superinnbytter siste 20-30 når kampene åpner seg opp. Viktig for laget å ha ulike typer som kan brukes til ulike tider og mot ulik motstand.
cjmozart Uenig, trur han er instinktiv god når det gjelder å se rom, men det taktiske er han ganske dårlig på (hvordan time løpe for å unngå offside, hvilke bevegelser han må ta for å "lure" motstanderne, etc). Sagt på en annen måte er han ganske dårlig på valg, men eksepsjonelt god når det ikke finnes valg å ta 😉
Cuti Noe må han gjøre riktig når han alltid er på rett plass til rett tid i motsetning til veldig mange andre.
cjmozart Det var ganske mange eksempler i går på at han var på feil plass (dvs 2 meter i offside når ballen skulle spilles)
Schism BJ er ikke alltid på rett plass. Som cj sier. Men han er god til å ankomme bakerste. Resten er han taktisk veldig variabel.
ManagerBill At han er på rett plass til rett tid,erjo pga pasninger som blir servert han ,so kan raide ned sida eller komme på løp inn i boxa å score...
John_chef Greia med BJ er at han gjør noen ganger ting veldig bra og andre ganger veldig dårlig. Det gjør det veldig frustrerende å se på. Litt som å juble og rive av seg håret samtidig. Det var en god del ganger mot City hvor han gjorde dårlige valg. Stoppet opp løpene sine unødvendig, startet løp for tidlig, unødvendige balltap, dårlige valg i enkelte situasjoner. Tenker da særlig på situasjonen hvor han velger å skyte fra langt hold midt i en kontring, hvor vi har flere på løp inn i boksen. Men så har det seg sånn at så lenge han får ballen i kassa og vi vinner kamper, så skal jeg ikke klage heller.😁
Cuti John_chef Greia med BJ er at han gjør noen ganger ting veldig bra og andre ganger veldig dårlig. Høres ut som du beskriver hele klubben 😂