Mabbutt Cuti Herlig goalgetter evne! 👏 Og så det også blir nevnt; flott løp, mottak og assist av målpoengkongen 😀
Madball Cuti ikke noe tilfeldigheter det der. Han gjør det gang på gang . Håper som andre her han finner måter å være effektiv på når vi ikke får rom å kontre i.
Knut Det er flott at han behersker spisskompetansen sin fra begge sider. Jeg var de første kampene han "byttet side" redd for at han var aller best til dette fra andre siden.
Schism BJ i verdensklasse. Akkurat på de der er han eksepsjonelt god. Selv om det der også er svært svakt backspill, men det handler om å utnytte andres feil. Også særs bra av Richarlison. Så ofte de pasningene der ikke helt treffer.
mka07 Er jo her han kommer til sin rett. Ser for meg at han kommer til frustrere meg masse denne sesongen, og så putte viktig mål. For han har ikke bidratt mye i banespillet til nå. Så får vi håpe at han kan utvikles på det området under Frank.
Madball Cuti absolutt. Men regner med at du er enig at han har litt å gå på når det kommer til etablert angrep. Det kan fort bli scenarioet i mange kamper dersom vi gjør det godt. På mange måter det som skjedde under Ange
Cuti Madball Selvsagt har han det. På samme måte som de andre vingene våre må bli mer målfarlige. Men gikk fint under Ange. Ser ut som han fortsetter å levere under Frank også.
Schism Hvis Tottenham trenger en type med begrenset kondisjon og særs dårlig nærteknikk er det bare å ringe. Hvis det er argumentet. At BJ skårer mål taler selvsagt sterkt til hans fordel. Alle er enige i det. Problemet at det er ikke nok for et lag som i det minste ønsker å kjempe om titler. Så får man se. Frank er ikke en magiker, men gode fotballtrenere klarer å utvikle spillere. Lett å glemme etter to år under Ange.
Madball Cuti så kan man spørre deg om grunnen til at de andre ikke scorer mer er fordi de ikke får den servicen Johnson får av de tilbake. Det er jo hele poenget mitt. Hvis du hadde hatt 2x Johnson på kantene hadde ingen av de scora
ManagerBill BJ er enda bedre enn under Ange,allerede...Under Ange kom ikke noe mål før langt utpå høsten 5 og 6 runde før 2 mål va ibox...So her er det allerede gjort store fremskritt ,,men det er ikke noe bombe....
cjmozart Jeg er fremdeles litt skeptisk til BJ; han jobber så dårlig og gikk flere ganger i offside-posisjon i går slik at han ikke kunne bli spilt inn. Han er beundringsverdig skarp når han får sjangser, men personlig vil jeg heller ha en smartere spiller i den rollen.
Knut cjmozart så lenge han produserer såpass mye med målpoeng er det vanskelig å ta ham ut, selv om jeg i utgangspunktet er enig.
Andreas Greia med BJ er jo at han er verdt å ha på bana så lenge han gir målpoeng. Men dei kampane han ikkje får målpoeng så er han jo nesten automatisk vår svakaste spelar. Er ikkje mange klubbar som tillater seg å ha ein slik luksus-spelar
Schism Jeg tenker dette blir en viktig sesong for BJ. Han må bli bedre, men det kan han også bli. Får man heller diskutere neste sommer om det han tilbyr er bra nok. At Frank ser at han sannsynligvis er best på venstre er et lovende første steg.
Cuti Madball Komplementære ferdigheter er det noe som heter. Så er det ikke sånn at jeg synes Johnson er verdens beste ving. Men han er utrolig god på det vanskeligste i fotballen. Så får andre være gode på andre ting. Sammen blir det bra tenker jeg. Ulike typer passer ulike kampbilder osv.
ManagerBill Madball BJ kommer til forsette å bøtte inn mål,,allerede forann sist sesong,,,Han kommer til å få sin beste sesong i Spurs ,,,TF hever nivået hans,,,skal ikke se vekk fra 15,17 mål i årets liga..
Madball ManagerBill gjerne. Men jeg trur ikke det skjer. Alt over 10 er uansett bra. Dersom han kan komme til noen innlegg også vil det være veldig lovende. Som skrevet over før så er det en viss sjanse for at måla tørker opp dersom vi møter lag som har lest oss og velger å ligge lavere. Var vel mye det som skjedde under Ange og da blir Johnson veldig unyttig og kostnadene ved at han er veik og ikke noe til kraft defensivt blir for mye om han ikke gjør seg spillbar under press og med mann i rygg.