Gir mening når de selger Caicedo for over 100.

Men hvem vet hva skjer når budet kommer? Caceido var opplagt mer etablert - selv om jeg synes Chelsea viste vel mye ambisjoner med den prisen.

Brighton virker ganske rasjonelle der. 70m for en så ung ville vært ufattelig mye penger.

Nekter å tro de selger et sånt supertalent for 70 når de fikk over 100 for Caicedo.

Men tviler uansett på at han selges denne sesongen. Penger har de nok av nå vil jeg tro.

Jeg tror heller ikke på det. Tror forsåvidt ikke på at vi byr 50m for BJ heller. Selv om vi betalte overraskende mye for Richarlison.

Interessant! Ser absolutt poenget med Johnson, som trives på høyresida. En veldig spennnende spiller, og i en posisjon vi mangler naturlig bredde. Men jeg føler kanskje at det troppen trenger mest er en naturlig målscorer ala Orban.

Så er det et poeng at Orban er en ren nr 9 mens Johnson er mer anvendelig. Samtidig har vi jo Solomon, Perisic og Gil, som rett nok ikke er naturlige høyrekanter, men som samtidig ikke kan spille til venstre alle sammen. Pris er selvfølgelig også en faktor med Johnson.

Høres for meg mer og mer ut som ei signering hvor vi prøver å få til en «billig» avtale. Så får vi se om det lykkes.

Og for meg er ikke «billig» negativt. Kulusevski har ikke vært på topp på ei god stund, men skulle han finne tilbake så vil omtrent uansett hvem vi kjøper havne mye på benken. Så noe «good value» er fint det.

Folk har iallefall fått med seg at vi er stacked 😅

Klarer ikke helt å se at vi skal opp på slike nivåer, men trodde ikke det om Richarlison heller.

Schism Virker som om lommeboka er mer åpen når Levy har fått hardon for en spiller.

Interessant hvordan stemningen er på vei til å snu på SC, X osv. blant Spursfans 😄

Alltid slik når man er linket til en spiller lenge nok.

Jeg er ikke 100% overbevist hverken av spiller eller at vi faktisk skal opp på 50m for han. Jeg kan fortsatt fint se for meg at vi plutselig «svinger» rundt til noen andre. Jeg kan også fint se at vi plutselig ikke byr så høyt allikevel hvis vi får nyss i at Forest er på vei til å sikre seg noen bare de får penger for BJ. Fordelen vår at vi etter sigende kan betale mye kontant basert på avtalen med BM. Det kan være hva Forest trenger.

BJ tikker en del bokser. Ung, britisk, anvendelig og lynrask.

Det som finnes av skepsis fra min side er knyttet til de tekniske ferdighetene. Men uansett enklere å utvikle de enn feks hurtighet.

Dersom vi ender med BJ så regner jeg med det ikke kommer inn en spiss, noe som betyr at Richy får et prøvespill frem til januar. Greit nok.

Mye snakk rundt Toney. Ser ikke bortifra at vi holder av noe tørt krutt der til vinteren - hvis Richarlison skal fortsette med å ikke skåre.

Personlig tror jeg Son ender opp som vår spiss. Synes allerede han virker mer komfortabel der enn på vingen under Ange. Selv om det er vel tidlig å si mye om.

Spesielt hvis Gil blir værende. Kan fint se at han eller Solomon virkelig tar venstrevingen. Da frigir man Son til å spille spiss. Skal ikke glemme Perisic heller, men at han skal spille 90 min kamp etter kamp på høyeste nivå har jeg mindre tro på.

Uansett - selv om jeg liker Kulusevski svært godt så må han få konkurranse. Og å kunne sette inn en lynrask BJ siste 20 for Kulusevski vil i alle tilfeller gi oss et våpen vi nå ikke har (hvis Kulusevski kommer tilbake til slitt beste). Jeg mener man betaler for mye for det våpenet, men får stole på de som kjenner BJ bedre enn meg.

Håper Hotspur88 har rett her:

It's not really panic with a few days left, if anything it's actually forward planning. It's quite refreshing to hear the new approach to transfers and also great that FP & DL etc are addressing a potential future issue now. It's also changing all the time depending on who stays/leaves. FP has also put in an incredible amount of work behind the scenes with the youth and the club are confident it will reap the rewards so that we don't need to pay £50m (ish) for a HG player. FWIW, BJ now looking very very likely.

Er jo slik klubben nå faktisk plutselig virker til å fremstå. Strømlinjeformet og en klubb som jobber godt.

Jeg tror denne vil skje, men blir overrasket hvis vi kjøper noen andre.