Cuti
Ser hva du mener, men den typen «objektivitet» vil man aldri finne på et supporterforum. Du har jo selv spillere du er ganske rask på å trekke frem negativt, og andre spillere du forsvarer uansett hva.
At Johnson i så stor grad har opinionen mot seg er vel ikke noe isolert fenomen her inne. Fyren måtte (grusomt nok) slette some i fjor osv. Jeg tror nettopp mye av frustrasjonen bunner ut i at han gjør noe så bra, men mye så elendig. Blir så veldig åpenbart hva som kunne vært. Så er det klart at i kamper hvor ting butter, som mot Brentford, så er typiske kantspillere som kan dra av en mann og «gjøre noe» gull verdt. Får folk opp av setene og skaper momentum. Typer som Johnson er det motsatte, for det skaper bare frustrasjon når han går seg fast igjen og igjen.
Johnson vil nok aldri bli noen supporterfavoritt, men jeg er av de som synes bidragene hans er såpss positive at han absolutt har en plass i troppen. Men jeg må nok si meg enig i at det optimale var om han hadde en rolle som rotasjonsspiller/kom inn fra benken, og det virker det vel egentlig som hele forumet er ganske samstemte over.